2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال گمشدگان از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

ساعت پخش و تکرار سریال گمشدگان از شبکه آی فیلم + تعداد قسمت ها

داستان سریال گمشدگان چیست؟ این سریال چند قسمت است و چه ساعت هایی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال گمشدگان از جمله مجموعه های اجتماعی به کارگردانی رضا کریمی است که در سال 1396 ساخته شد و شبکه آی فیلم تصمیم به پخش مجدد آن گرفته است.

 

خلاصه داستان سریال گمشدگان

در این سریال دختر جوانی به نام ترنج که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند به خاطر اعتیاد پدرش به همراه برادر کوچکش به تهران می‌آید. اما در تهران برادرش گم می‌شود...

سریال گمشدگان در چند قسمت ساخته شده است

سریال گمشدگان چند قسمت است

سریال گمشدگان در 30 قسمت ساخته شده است و اولین بار از شبکه دو پخش شد. این مجموعه به کارگردانی رضا کریمی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

کریمی بعد از گمشدگان دیگر سریال نساخته اما کارهای قبلی او شامل راه طولانی (۱۳۹۰)، فاکتور هشت (۱۳۸۷)، مرده متحرک (۱۳۸۴) و شبی از شب ها (۱۳۸۳) می شود.

شبکه آی فیلم سریال گمشدگان را در چه ساعتی پخش و تکرار می کند

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال گمشدگان سه بار در روز روی آنتن آی فیلم می رود. چخش اصلی آن در ساعت 5 بعدازظهر است و تکرار آن را می توانید در ساعت های یک بامداد و 9 صبح روز بعد ببینید.

خلاصه داستان سریال گمشدگان چیست

بازیگران سریال گمشدگان

پژمان بازغی، کورش تهامی، شقایق فراهانی، ستاره اسکندری، بهنام تشکر، مهرداد ضیایی، فریبا نادری، کتانه افشاری نژاد، رامین ناصر نصیر، روشنک گرامی، سارا مهدوی، حسن تسعیری، یاسر جعفری، آرزو ابی زاده، ادوین راستاد، محمود جعفری، پاشا رستمی،  یاسر جهانی و ...در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.