2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی جی سانگ بازیگر کره ای نقش کانگ یو هان در سریال قاضی شیطانی

بیوگرافی جی سانگ بازیگر کره ای نقش کانگ یو هان در سریال قاضی شیطانی

اگر می خواهید بیشتر با جی سانگ، بازیگر معروف کره ای آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

دوات آنلاین -جی سانگ از بازیگران مطرح کره ای است که در سریال قاضی شیطانی نقش اصلی یعنی قاضی کانگ یو هان را برعهده دارد. بیوگرافی او را بخوانید.

 

کودکی جی سانگ

جی سانگ متولد ۲۷ فوریه ۱۹۷۷ در شهر یئوسو کره جنوبی است. پدر و مادر او هر دو معلم بودند و دوست داشتند پسرشان نیز همین شغل را در پیش بگیرد.

 

جی سانگ در این رابطه نظری نداشت تا این که یک اتفاق همه زندگی اش را دگرگون کرد. آن اتفاق این بود که پدرش یک دستگاه پخش فیلم خرید و اولین فیلمی که برای تماشای خانوادگی اجاره کرد فیلم مرد بارانی با بازی داستین هافمن بود.

 

داستین هافمن چنان تاثیری روی جی سانگ گذاشت که او از همان زمان تصمیم گرفت بازیگر شود. البته ماجرا به همین سادگی نبود چون والدینش با این تصمیم او مخالف بودند و مرد جوان برای ورود به راهی که به آن علاقه مند شده بود سختی های زیادی کشید.

جی سانگ بازیگر کره ای نقش کانگ یو هان در سریال قاضی شیطانی بسیار مشهور است

شروع بازیگری جی سانگ

جی سانگ در در دانشگاه هانیانگ در رشته تئاتر و سینما قبول شد و مدرک لیسنانش را گرفت. او از 1999 بازیگری را با نقش های کوتاه در سریال های تلویزیونی آغاز کرد و تاکنون در 36 فیلم و سریال بازی کرده است. البته جی سانگ بیشتر هنرپیشه تلویزیونی است و تجربه کمتری در سینما دارد.

 

او اکنون به چهره ای محبوب و مشهور تبدیل شده که خیلی از کارگردان های کره ای دوست دارند نام وی را در تیتراژ اثرشان ثبت کنند.

 

بازی در نقش کانگ یو هان در سریال قاضی شیطانی

کانگ یو هان در سریال قاضی شیطانی جدیدترین نقشی است که جی سانگ برعهده گرفته ست. او در این سریال مردی مرموز است که خیلی ها به او بدگمان هستند اما خودش وانمود می کند انسان درستکاری است.

 

این سریال در کشور کره بسیار دیده شد و همین امر بر شهرت و محبوبیت جی سانگ افزود.

جی سانگ در سریال کره ای قاضی شیطانی خیلی خوب بازی کرده است

زندگی خانوادگی جی سانک

این بازیگر کره ای در سال 2004 وقتی مشغول بازی در سریال  Save Last Dance for Me  بود با بازگیری دیگر به نام لی بو یانگ آشنا شد. این دو بعد از مدتی به هم علاقه پیدا کردند و در سال 2007 اعلام کردند نامزد شده اند. این زوج در نهایت مراسم عروسی خود را روز دوم آگوست سال 2013 برگزار کردند.

 

جشن عروسی این زوج در هتلی مجلل برگزار و بسیار خبرساز شد. این دو از آن زمان با خوشی در کنار هم زندگی می کنند و اولین فرزند آنها ، دختری به نام كواک جی یو ، در 13 ژوئن 2015 به دنیا آمد و فرزند دوم آنها ، پسری به نام کواک وو سونگ ، در 5 فوریه 2019 متولد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.