2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال قاضی شیطانی چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال قاضی شیطانی چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

اطلاعات لازم درباره سریال کره ای قاضی شیطانی را می توانید از طریق این مطلب به دست بیاورید.

دوات آنلاین -سریال قاضی شیطانی یک مجموعه مهییج و جذاب برای علاقه مندان به سریال های کره ای است. در این درام با رازهای زیادی مواجه خواهید شد و غافلگیریهای متعددی در انتظار شما است.

داستان سریال کره ای قاضی شیطانی چیست

خلاصه داستان سریال قاضی شیطانی

در این سریال کره ای کانگ یو هان یک قاضی مرموز است؛ کسی که معلوم نیست فردی گناهکار و مخوف است یا انسانی درستکردار. او  در تعقیب افراد شرور است تا آنها را مجازات کند اما آیا این همه ماجرا است یا در پشت نقابی که به چهره زده شخص دیگری پنهان است.

 

خیلی ها دوست دارند واقعیت ها را درباره این قاضی شیطانی بدانند. از جمله آنها یک قاضی دیگر به نام کیم گا اون و دوست پلیس او به نام یون سوو هیون هستند. آنها به چه رازهایی پی خواهند برد؟

سریال قاضی شیطانی در چند قسمت ساخته شده است

تعداد قسمت های سریال قاضی شیطانی

سریال قاضی شیطانی تولید سال 2021 است و از جمله مجموعه هایی است که پرمخاطب شد. این سریال در آی ام دی بی نمره 8.7 گرفته که امتیاز خوبی محسوب می شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کره ای رودخانه طلوع ماه

 

این سریال کره ای یک فصل دارد و در 16 قسمت ساخته شده است. درباره این که آیا فصل دومی از آن ساخته و پخش خواهد شد یا نه فعلا خبری منتشر نشده است.

کدام بازیگران در سریال قاضی شیطانی حضور دارند

اسامی بازیگران سریال کره ای قاضی شیطانی

جی سانگ ، کیم جه کیونگ ، کیم مین جونگ ، پارک گیو یان و پارک جین یانگ در این مجموعه بازی کرده اند.

 

سریال های کره ای نه تنها در شرق آسیا بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر از جمله ایران پرطرفدار هستند. اگرچه ژانر تاریخی در میان مجموعه های کره ای پرطرفدارتر است اما در این کشور درام های مهییج و فیلم های پلیسی و جنایی خوبی نیز ساخته می شود و در مجموع کره جنوبی در این صنعت سرمایه گذاری های زیادی کرده و توانسته مخاطبان زیادی به دست بیاورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.