2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
آیا میثم و مائده در سریال زخم کاری با هم ازدواج می کنند

آیا میثم و مائده در سریال زخم کاری با هم ازدواج می کنند

میثم و مائده در سریال زخم کاری در میان بازی بزرگان اسیر شده اند اما آیا آنها در نهایت به هم می رسند؟

دوات آنلاین -میثم و مائده دو شخصیت فرعی سریال زخم کاری هستند که داستان عشق شان جذاب و دنبال کردنی است. اکنون مهم ترین سوال این است که آیا این دو به هم می رسند و با هم ازدواج می کنند؟

 

دلگرمی میثم به مالک در سریال زخم کاری

میثم با بازی مرتضی امینی تبار دل در گرو مائده دارد اما ماجرا به همین سادگی نیست. اگر خان عمو زنده بود هر دو آنها را به لندن می فرستاد و آنها خیلی راحت و با وجود مخالفت ناصر، پدر مائده به هم می رسیدند. ناصر توان و زور آن را نداشت که در برابر پدرش مقاومت کند و اجازه ندهد دخترش عروس مالک شود.

 

مرگ حاج عمو اوضاع را برای این زوج جوان و عاشق پیشه دشوار کرد و گره های زیادی در کارشان افتاد اما در این میان میثم به پشتیبانی و حمایت پدرش دل خوش است. او می داند مالک هر چه بخواهد برایش فراهم می کند و هر کاری را که در توان داشته باشد برای رساندن فرزندش به آرزوهایش انجام می دهد.

 

این دلگرمی تا جایی معنی پیدا می کند اما وقتی دست مالک و همسرش سمیرا رو شود و همه بفهمند این زوج چه جنایت ها که مرتکب نشده اند و چه نقشه ها که نکشیده اند میثم شوکه خواهد شد. او نه تنها ناگهان حامی بزرگ خود را از دست می دهد بلکه دچار بحران روحی بزرگی می شود و به شدت صدمه می بیند. آن وقت است که دیگر نه می تواند روی خانواده اش و حمایت آنها حساب باز کند و نه حتی روی آن را دارد که به تنهایی پا پیش بگذارد و مائده را از ناصر خواستگاری کند.

 

میثم فعلا سرگرم است. دلخوش به دیدارهای هر از گاهی با مائده، صحت های تلفنی، اسب سواری و تمولی که دارد زندگی را می گذراند و خبر ندارد قرار است کاخ آرزوهایش به زودی ویران شود و او زیر آواری بماند که در فروریختنش نه تنها کوچکترین سهم و تقصیری نداشته بلکه به کلی از آن بی اطلاع بوده است.

مائده در سریال زخم کاری امیدوار است با میثم ازدواج کند

مائده؛ همچنان امیدوار و خوش بین

مائده در سریال زخم کاری با بازی سارا حاتمی شرایط خودش را خوب می داند. حاج عمو مرده و پدرش به این ازدواج رضایت نخواهد داد اما او این شرایط را به معنای پایان رابطه اش با میثم نمی داند بلکه امیدوار و خوش بین است.

 

مائده اگرچه حمایت پدرش را در این عشق ندارد اما خیلی رک و صریح حرفش را می زند و به پدرش گفته میثم را دوست دارد و می خواهد با او ازدواج کند. دختر جوان امیدوار است پدرش در نهایت در برابر اصرارهای او تسلیم شود.

 

مائده در این میانه ماننده میثم بی تقصیر است. این دو بی گناه ترین افراد سریال زخم کاری هستند که گرفتار بازی بزرگان شده اند. ترکش های توپخانه ناصر و مالک به این دو اصابت می کند و بر روح و روان شان زخم می زند اما مائده نیز همچون دلداده اش بی پروا پیش می رود. حال سوال اینجا است که این پیشروی تا کجا خواهد بود؟ وقتی او بفهمد پدربزرگش به دست پدر مالک کشته شده چه خواهد کرد. آن وقت است که ناصر آتش مخالفت را تندتر و تندتر می کند و مائده نیز پاسخی ندارد و بی سلاح و بی پناه می شود.

 

همین عوامل است که باعث می شود این دو به هم نرسند مگر این که اتفاق خاصی رخ بدهد و بازی به گونه ای دیگر رقم بخورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.