2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سارا حاتمی بازیگر نقش مائده در سریال زخم کاری کیست

سارا حاتمی بازیگر نقش مائده در سریال زخم کاری کیست

سارا حاتمی در سریال زخم کاری نقش مائده را به خوبی بازی کرده است. با او آشنا شوید.

دوات آنلاین -سارا حاتمی بازیگر جوانی است که در سریال زخم کاری نقش مائده را بازی کرده؛ نقشی که اگرچه جزو شخصیت های اصلی داستان نیست اما در روند ماجرا تاثیرگذار است و اتفاقات زیادی پیرامونش شکل می گیرد.

 

شروع بازیگری سارا حاتمی

سارا حاتمی بازیگری را زیر نظر اشکان خطیبی آموزش داده است. وقتی از خطیبی نام برده می شود قطعا می توانیم مطمئن باشیم تمرکز او بیشتر روی تئاتر بوده و شاید به همین دلیل هم حاتمی بازیگری را از روی صحنه نمایش شروع کرد.

 

تجربه تئاتر نه فقط به سارا حاتمی بلکه به بسیاری از بازیگران جوان کمک می کند تا در برابر دوربین نیز مسلط تر ظاهر شوند. حاتمی با همان تجربه توانست در سریال زخم کاری حضور پیدا کند اما وقتی صحبت از کارگردانی به نام محمدحسین مهدویان می شود نباید این نکته را از یاد ببریم که حاتمی برای برعهده گرفتن این نقش کار آسانی نداشته و تست های دشواری را پشت سر گذاشته تا بتواند نظر این کارگردان صاحب سبک را جلب کند.

سارا حاتمی بازیگر نقش مائده در سریال زخم کاری

بازی در نقش مائده در سریال زخم کاری

نقش مائده در سریال زخم کاری از همه لحاظ برای حاتمی یک شروع محکم و موفق است. کارگردانی خوب و هم بازی شدن با چهره های سرشناسی که هر یک کوله باری از تجربه هستند فرصتی است که شاید کمتر پیش بیاید اما سارا نشان داد از این فرصت به خوبی استفاده کرده و توانسته هنرش را نشان بدهند.

 

مائده در سریال زخم کاری دختری است که در ناز و نعمت بزرگ شده و به میثم پسر مالک علاقه دارد اما در این عشق مشکل ها افتاده و گره ها ایجاد شده است؛ مخصوصا بعد از مرگ خان عمو.

 

سرحالی و زنده دلی یک دختر جوان و در سوی دیگر غم و اندوه و تردیدهای او دو  وجهه از شخصیت مائده هستند که بازیگر جوان به خوبی توانسته آنها را نشان بدهد.

 

بی شک زخم کاری برای سارا حاتمی یک شروع است و از این به بعد از او بیشتر خواهیم شنید و وی را در کارهای بیشتری خواهیم دید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.