2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست

مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری کیست

مرتضی امینی تبار با بازی در سریال زخم کاری شناخته شده است. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -مرتضی امینی تبار بازیگر جوانی است که در سریال زخم کاری نقش میثم را برعهده دارد. او با بازی در این نقش شناخته شده و به نظر می رسد از این به بعد با سرعت بیشتری در مسیری که برای خودش انتخاب کرده است پیش برود.

مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری

مرتضی امینی تبار؛ از صحنه تئاتر تا مقابل دوربین

مرتضی امینی تبار که اصالت افغانستانی دارد، بازیگری را از صحنه تئاتر شروع کرده است. او هنوز هم در نمایش های مختلف بازی می کند و حضورش در صحنه موفق بوده است و به گونه ای که توانسته نظر کارگردانی مانند محمدحسین مهدویان را جلب کند.

 

مهدویان در انتخاب بازیگر بسیار دقیق عمل می کند. او ریزبین است و حتی از جزییات ساده هم راحت عبور نمی کند. بنابراین کاملا طبیعی است در انتخاب بازیگر نقش میثم نیز دقت عمل زیادی داشته و کسب این نقش توسط امینی تبار موفقیت بزرگی برای او است.

مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری

نقش میثم در سریال زخم کاری

میثم، پسر مالک یکی از نقش های فرعی در سریال زخم کاری است، فرعی اما مهم. اتفاقات زیادی درباره او رخ می دهد مخصوصا به واسطه علاقه ای که به مائده با بازی سارا حاتمی دارد.

 

امینی تبار و  حاتمی بازیگران مکمل یکدیگر هستند که از خیلی جهات دیگر از جمله سن و سال، سابقه تئاتری و تازه کار بودن در تجربه تصویری با هم اشتراک دارند.

 

میثم از جنایت های پدر و مادرش بی خبر است. او در این دنیا دغدغه ای جز رسیدن به عشق اش ندارد، عشقی که برای رسیدن به آن باید از موانع زیادی عبور کند.

 

حضور امینی تبار در نقش میثم در واقع گام مستحکمی است که او در آ؛از راه بازیگری برداشته و قطعا بازی او از سوی کارگردانان و هنرمندان زیادی دیده می شود و از این به بعد باید منتظر باشیم تا او در نقش های متفاوتی ظاهر شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.