2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
فصل 2 سریال زخم چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

فصل 2 سریال زخم چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال زخم کاری، بازگشت در چند قسمت ساخته شده و چه روزهایی و از کجا پخش می شود؟

دوات آنلاین -محمدحسین مهدویان بعد از موفقیت سریال زخم کاری تصمیم گرفت فصل دوم این سریال را بسازد و حالا باید ببنیم در زخم کاری 2 چه اتفاقاتی برای مالک و اطرافیانش رخ می دهد. اطلاعات کامل درباره این مجموعه را در ادامه بخوانید.

 

خلاصه داستان سریال زخم کاری، بازگشت

فیلیموشات درباره خلاصه داستان فصل دوم زخم کاری نوشت: در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

 

خراسان نوشت، در شروع فصل اول سریال زخم کاری ، قصه و شخصیت‌ها کاملا برای مخاطب تازگی داشتند، بنابراین شاهد آغاز غافلگیرکننده و هیجان‌انگیز بودیم؛ اما در فصل دوم همه شخصیت‌های اصلی برای تماشاگر آشنا هستند، به همین دلیل از این منظر نمی‌توان آغاز دو فصل را با یکدیگر مقایسه کرد. قصه «زخم کاری 2» از همان نقطه‌ای که به پایان رسیده بود، شروع شد. «مالک» ظاهرا مرده و اکنون «میثم» به عنوان وارث او، باید با خانواده ریزآبادی برای حفظ ثروتی که نصیبش شده بجنگد، منتها این‌بار با مدعیان و رقبای جدید.

 

شخصیت «طلوعی» که در فصل اول نامش شنیده شده بود، وارد قصه شده و رقیب اصلی «میثم» و «مالک» است. فعلا در شروع فصل دوم، شاهد ادامه ماجرای جنگ بر سر قدرت و ثروت هستیم، باید دید «زخم کاری 2» در ادامه می‌تواند با اتفاقات جدید و جذاب، مانند فصل اول مخاطب را با قصه درگیر کند یا خیر. شخصیت «مالک» برگ برنده داستان است و انتظار می‌رود در ادامه با حضور این کاراکتر، قصه جان تازه‌ای بگیرد. با توجه به نمای پایانی سریال و سرنخ‌های قصه، شخصیت «مالک» زنده است و به زودی وارد قصه خواهد شد.

عکسی از سریال زخم کاری، بازگشت

تعداد قسمت های زخم کاری 2

فصل دوم سریال زخم کاری قرار است در 30 قسمت پخش شود البته هر 10 قسمت آن به صورت یک بخش است و در واقع فصل 2 این مجوعه از 3 بخش 10 قسمتی تشکیل شده است.

 

زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری

سریال زخم کاری، بازگشت هر هفته جمعه ها ساعت 8 صبح از طریق پلتفرم فیلمو پخش می شود و شما می توانید به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال زخم کاری، بازگشت

بازیگران اصلی سریال زخم کاری ۲؛ بازگشت

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، مرتضی امینی‌تبار، سید جواد هاشمی، سعید چنگیزیان، مه‌لقا باقری، الهه حصاری و امیر دژاکام هستند.

 

نگار نیکدل، سهند جاهدل، پانته‌آ قدیریان، هادی قمیشی، منوچهر علیپور به همراه کیومرث مرادی و سهیل قنادان نیز چهره های جدیدی هستند که در فصل دوم به زخم کاری اضافه شده اند.

 

خراسان نوشت، شخصیت‌های اصلی و مهم «زخم کاری» مانند جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سعید چنگیزیان و مرتضی امینی‌تبار همه در فصل دوم حضور دارند. طبق اعلام هانیه توسلی، پیشنهاد بازی در فصل دوم با او مطرح شده بود، اما این بازیگر به دلیل تصمیم خود برای دوری موقت از بازیگری تحت تاثیر اتفاقات سال گذشته، پیشنهاد بازی در «زخم کاری 2» را نپذیرفت. قصه نیز با طراحی فرار «منصوره» به خارج از ایران، این شخصیت را حذف کرده است. کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک بازیگران جدید این فصل هستند. مرتضی امینی‌تبار به عنوان جانشین «مالک»، حضورش در قصه پررنگ‌تر شده و شخصیتش از یک پسر عاشق‌پیشه به وارث پدر تبدیل شده است. او حالا در این جایگاه باید قوی، مقتدر و سیاستمدار باشد. امینی‌تبار در فصل دوم به خوبی از پس نمایش تغییرات کاراکتر «میثم» در رفتارهایش برآمده و بازی خوبی دارد. رعنا آزادی‌ور نیز مانند فصل قبل، به عنوان زنی بی‌رحم که تعادل روحی و روانی ندارد، بازی خوب و باورپذیری را به نمایش گذاشته. کامبیز دیرباز در نقش شخصیت مهم و ویژه‌ای مانند «طلوعی»، فعلا حضور غافلگیرکننده‌ای در «زخم کاری 2» نداشته و پایین‌تر از حد انتظارات ظاهر شده است. او نقش شخصیتی بزرگ‌تر از سن و سال خودش را ایفا کرده و گریم متفاوتی دارد. بازی مهران غفوریان و الناز ملک که با مینی‌سریال «سقوط» شناخته می‌شود نیز فعلا در قسمت اول نکته قابل توجهی نداشته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.