2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پسر شکاک زن مورد علاقه اش را آتش زد

پسر شکاک زن مورد علاقه اش را آتش زد

مهناز روی خودش بنزین ریخت و تهدید کرد خود را آتش می زند. من هم کنار او فندک زدم تا بفهمد از تهدیدهایش نترسیدم که ناگهان شعله ور شد.

دوات آنلاین -پسر جوان که به تصور خیانت، زن جوانی را به آتش کشیده و مرگ او را رقم زده بود، تسلیم ماموران شد. متهم در تحقیقات مدعی شد ناخواسته باعث مرگ مقتول شده است.

 

آتش سوزی مرگبار

به نوشته روزنامه جام جم، رسیدگی به این پرونده جنایی با گزارش آتش سوزی مرگبار به پلیس غرب استان تهران آغاز شد.

 

ماموران با حضور در محل متوجه شدند، زن جوانی در یکی از آپارتمان های ساختمان به شدت سوخته و تلاش همسایه ها برای نجات او بی نتیجه مانده بود.

 

بررسی های پلیس نشان داد، پسر جوانی به نام شاهین این خانه را اجاره کرده و با زنی جوان در آنجا زندگی می کرد. آنها در چند روز گذشته چند بار با هم درگیر شده و همسایه ها صدایشان را شنیده بودند.

 

شب حادثه، شاهین مقابل خانه یکی از همسایه ها می رود و از او می خواهد برای کمک به زن جوان به خانه اش برود و بعد هم ساختمان را ترک می کند.

 

همسایه ها هم با ورود به خانه با پیکر سوخته زن جوان به نام مهناز روبه رو شده و ماجرا را به پلیس و اورژانس خبر می دهند.

 

قتل چگونه رقم خورد

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه پسر جوان با مراجعه به ماموران گفت: می خواهد واقعیت را بگوید. او در تشریح ماجرا گفت: مهناز بعد از جدایی از همسرش از سوی خانواده اش طرد شد. وقتی شرایط او را دیدم، خانه ای اجاره کرده و به او گفتم در آنجا زندگی کند. گاهی نیز به او سر می زدم و اگر خریدی داشت برایش انجام می دادم. مدتی بعد به دلیل ارتکاب جرمی از سوی پلیس دستگیر و وقتی آزاد شدم، حس کردم رفتار مهناز تغییر کرده است.

 

به ماجرا مشکوک شده و بعد از بررسی ارتباطات مهناز متوجه شدم در این مدت که در زندان بودم، چند بار با یکی از دوستانم به نام میثم ملاقات داشته و با او بیرون رفته است. سراغ میثم رفتم که او منکر این ارتباط شد و ادعا کرد متوهم شده ام و هیچ رابطه ای بین او و مهناز نیست.

 

حس اینکه آنها به من دروغ می گویند آزارم می داد. شب حادثه سر این موضوع با مهناز درگیر شدم که او خودش را به بالکن خانه رساند و تهدید کرد خودش را به پایین پرت می کند. بعد هم روی خودش بنزین ریخت و تهدید کرد خود را آتش می زند. من هم کنار او فندک زدم تا بفهمد از تهدیدهایش نترسیدم که ناگهان شعله ور شد. ترسیدم و تلاش هایم برای خاموش کردن او بی نتیجه ماند. من قصد آتش زدن او را نداشتم و به همین دلیل خودم را تسلیم کردم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.