2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آشنایی با حمید رشید بازیگر نقش آرش در سریال زندگی زیباست

آشنایی با حمید رشید بازیگر نقش آرش در سریال زندگی زیباست

حمید رشید در سریال زندگی زیباست نقش آرش را بازی کرده است. با زندگینامه او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -حمید رشید برای بینندگان تلویزیون چهره ای جدید است که او را در سریال زندگی زیباست در نقش آرش می بینند. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

حمید رشید بازیگر نقش آرش در سریال زندگی زیباست

حمید رشید روی صحنه تئاتر

حمید رشید از جوانان دهه هفتادی است که بازیگری را از تئاتر شروع کرده و اتفاقا نشان داده به خوبی صحنه را می شناسد، با ادبیات نمایشی آشنا است و از نظر تکنیک بازیگری چیزی کم ندارد.

 

او به نمایش بسیار علاقه مند است و کار در این زمینه را از 15 سالگی شروع کرده به گونه ای که خودش در اینستاگرام نوشته تئاتر مادرم از ۱۵ سالگی و سینما پدری که به دیدنش خواهم رفت.

 

نمایش مشاهیر، ملکه زیبای لینین، عشق ثگی، مواچیله در هیچ جا و پوبلیکومس بشیمبوفونگ از جمله تئاترهای مطرحی است که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

 

او همچنین سابقه بازی در فیلم کوتاه نیز دارد و در بیمه شخص سادس بازی کرده است.

حمید رشید بازیگر نقش آرش در سریال زندگی زیباست

شباهت به مرحوم حسین پناهی

حمید رشید گاه خیلی شبیه به مرحوم حسین پناهی گریم می شود. این اتفاق در نمایش مواچیله در هیچ جا رخ داد و در سریال زندگی زیباست نیز می توان چنین شباهتی را احساس کرد.

 

رشید نیز مانند پناهی علاوه بر بازیگری به شعر و ادبیات بسیار علاقه مند است.

حمید رشید بازیگر نقش آرش در سریال زندگی زیباست

بازی در نقش آرش در سریال زندگی زیباست

حمید رشید در سریال زندگی زیباست نخستین تجربه سریالی خودش را به صورت حرفه ای کسب کرد و توانست نقش آرش را به خوبی بازی کرد. کار کردن با کارگردان مطرحی مانند قاسم جعفری برای او و سایر همبازی هایش فرصت بسیار خوبی بود.

 

آرش در این سریال به لحاظ ظاهری شبیه به مرحوم حسین پناهی گریم شده و جوانی اهل ادبیات است که در شب عروسی اش می فهمد دزد به خانه اش زده و همه اثاثیه شان را سرقت کرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.