2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
شهرزاد جعفری بازیگر نقش شوکا در سریال زندگی زیباست، کیست

شهرزاد جعفری بازیگر نقش شوکا در سریال زندگی زیباست، کیست

با بیوگرافی شهرزاد جعفری که در سریال زندگی زیباست نقش شوکا را بازی کرده است، آشنا شوید.

دوات آنلاین -شهرزاد جعفری بازیگر جوانی که با وجود سن کم تاکنون در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده و در سریال زندگی زیباست نیز نقش شوکا را برعهده دارد. بیوگرافی این بانوی هنرمند را در ادامه بخوانید.

شهرزاد جعفری بازیگر نقش شوکا در سریال زندگی زیباست

زندگی خانوادگی شهرزاد جعفری

شهرزاد جعفری در سال 1370 در تهران در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد. پدرش قاسم جعفری کارگردانی مطرح است و مادرش صدیقه صحت نیز به عنوان تهیه کننده کار کرده است.

 

زندگی در چنین خانواده ای باعث شد شهرزاد به هنر و به ویژه سینما و بازیگری علاقه پیدا کند. او از سال 1374 یعنی زمانی که 4 بیشتر نداشت جلوی دوربین رفته است. جعفری در آن سال در فیلم ماه مهربان که پدرش نویسنده و کارگردان آن بود بازی کرد. به نوشته سلام سینما در این فیلم حمید شفیعی پس از مرگ همسرش مهتاب، زندگی جدیدی را با فرزند او آرش شروع می کند. معتمدی عموی آرش که در خارج از کشور به سر می برد برای بردن آرش به ایران باز می گردد. حمید با مراجعه به وکیل، او را در جریان قرار داده و از او تقاضای کمک می کند. وکیل جوان (مرادی) نیز با مراجعه به استاد خود موضوع را مطرح کرده و با او مشورت می کند غافل از اینکه استاد وکیل معتمدی نیز هست. دادگاه پس از برگزاری جلسات مختلف رأی نهایی را صادر کرده و آرش را به معتمدی واگذار می کند. سرانجام مرادی بطور اتفاقی در جریان ارتباط استاد خود و معتمدی قرار گرفته و معتمدی را از قصد خود منصرف می سازد. معتمدی به خارج از کشور رفته و حمید نیز با خواهر مهتاب (مینا) ازدواج می کند.

 

شهرزاد اگرچه به سینما علاقه داشت اما ترجیح داد در دانشگاه در رشته دیگری درس بخواند و طراحی صنعتی را انتخاب کرد. ظاهرا او در نوجوانی بسیار درسخوان بوده چون توانسته در دانشگاه علم و صنعت قبول شود.

شهرزاد جعفری بازیگر نقش شوکا در سریال زندگی زیباست

حضور شهرزاد جعفری در سینما

دومین حضور شهرزاد بر پرده سینما به فیلم مجنون لیلی مربوط می شود. این فیلم را نیز پدر او در سال 1386 کارگردانی کرد و بازیگران مطرحی از جمله محمدرضا گلزار، حمید گودرزی، الناز شاکردوست، حامد بهداد، نیما شاهرخ شاهی، بهنوش طباطبایی، یوسف تیموری، ابوالفضل پورعرب و رضا رویگری در آن حضور داشتند.

 

سومین تجربه سینمایی جعفری در 1388 با فیلم دختران رقم خورد. کارگردان این فیلم نیز قاسم جعفری است و داستان آن درباره سرگشتگی و روزمرگی سه دختر نوجوان و در آستانه بلوغ به نام های یاسی، مانلی و شوکا است که شهرزاد نقش یکی از این دختران را برعهده داشت.

 

شهرزاد جعفری در سال 1393 در فیلم عین، شین، قاف بازی کرد. کارگردان این فیلم پدرش و تهیه کننده آن مادرش بود.

 

البته شهرزاد در تئاتر نیز کارنامه پرباری دارد و نشان داده بازیگری توانا است و می تواند روی صحنه بدرخشد.

شهرزاد جعفری بازیگر نقش شوکا در سریال زندگی زیباست

بازی در نقش شوکا در سریال زندگی زیباست

شهرزاد جعفری قبل از این که در سریال زندگی زیباست نقش شوکا را بازی کند در سال 1378 در سریال 26 قسمتی کاشانه به کارگردانی قاسم جفری بازی کرده بود. این مجموعه بازیگران نام آشنای زیادی داشت که از جمله می توان به یکتا ناصر، پژمان بازغی، بهزاد خداویسی، سحر زکریا، سعید آقاخانی، رضا شفیعی جم و امیرحسین صدیق اشاره کرد.

 

نقش شوکا تجربه تازه ای برای شهرزاد است که اتفاقا خوب از عهده آن برآمده و باید دید او در ادامه چه مسیری را برای بازیگری و زندگی هنری و حرفه ای خود انتخاب خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.