2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال دودکش 2 چند قسمت است

سریال دودکش 2 چند قسمت است

تعداد قسمت های فصل دوم سریال دودکش را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال دودکش 2 با 9 سال فاصله از فصل اول این سریال که 24 قسمت داشت، روانه آنتن شد البته قبل از این سریال پادری که در واقع ادامه دودکش بود ساخته و پخش شد.

عکسی از سریال دودکش 2

ادامه ماجراهای خانواده مشتاق در سریال دودکش 2

در سریال دودکش یک دیدیم که فیروز مشتاق و برادرش بهروز یک قالیشویی دارند که البته در اداره آن با مشکلات زیادی مواجه می شوند و حوادث گوناگونی برایشان رخ می دهد. در این بین نصرت که شوهرخواهر فیروز و بهروز است نیز به این مشکلات دامن می زند.

 

در مجموع امیرحسین رستمی، هومن برق نورد و بهنام تشکر لحظات کمدی بسیار جذابی را ایجاد می کنند. البته نمی توان بازی خوب سیما تیرانداز و نگار عابدی را نادیده گرفت. در این سریال همه نقش خود را به خوبی ایفا کره اند و حتی بازیگران نوجوان یعنی محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی نیز توانسته اند کاملا در خدمت سریال باشند.

 

حالا ماجرای خانواده مشتاق در دودکش 2 ادامه پیدا کره است. باز هم برای فیروز و بهروز مشکلاتی ایجاد می شود، باز هم دسته گل به آب می دهند و به دردسر می افتند اما در نهایت می توانند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند.

عکسی از سریال دودکش 2

تعداد قسمت های سریال دودکش 2

سریال دودکش 2 به کارگردانی بروز نیک نژاد در 24 قسمت ساخته شده است و هر شب ساعت 10 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می شود.

عکسی از سریال دودکش 2

برگ برنده سریال دودکش

سریال دودکش از بازی های خوب بهره می برد اما یک برگ برنده بزرگ دیگر هم دارد و آن داستان این مجموعه و شخصیت هایش است. شخصیت های اصلی این سریال ساده و صمیمی هستند. درست است که مرتکب خطا می شوند اما ذات خوبی دارند. اشتباهات شان را می پذیرند و درصدد جبران بر می آیند. هر چند ممکن است فریب بخورند اما سریع همه چیز را جبران می کنند. آنها هرگز اهل دروغ و ریا نیستند. از نان حرام پرهیز دارند و زندگی شان صاف و پاک است.

 

این نوع زندگی و شخصیت ها همانی است که همه ما می پسندیم و به همین دلیل است که شخصیت های سریال دودکش را دوست داریم و همیشه طرفدارشان می مانیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
انوشا 1400/05/13
ما عاشق دودکشیمممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.