2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل خانم پرستار به دست شوهر سابق

قتل خانم پرستار به دست شوهر سابق

متهم گفت پس از جدایی از همسرش همچنان با او اختلاف داشته و به‌ همین دلیل او را به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده است.

دوات آنلاین -راز ناپدید شدن خانم پرستار یزدی با دستگیری همسر سابق او و پیدا شدن جسد زن گمشده فاش شد.

 

به نوشته همشهری، چند روز قبل خانواده زن جوانی نزد مأموران پلیس شهر یزد رفتند و از ناپدید شدن مرموز دخترشان خبر دادند. دختر آنها پرستار یکی از بیمارستان‌ها بود که مدتی قبل به ‌دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت از او جدا شده بود.

 

مأموران پس ‌از بررسی به شوهر سابق این زن مشکوک شدند و حدس زدند که وی از سرنوشت پرستار گمشده خبر دارد. هرچند این مرد مدعی بود که اطلاعی از همسر سابقش ندارد اما در ادامه سرنخ‌هایی به‌ دست آمد که نشان می‌داد وی دروغ می‌گوید و آخرین کسی بوده که با پرستار دیده شده است.

 

اعتراف به قتل

مرد جوان بازداشت شد و در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و مدعی شد پس از جدایی از وی همچنان با او اختلاف داشته و به‌همین دلیل او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان‌های شهر تفت دفن کرده است.

 

به‌گفته سردار عباسعلی بهدانی، فرمانده انتظامی استان یزد تیمی از مأموران راهی بیابان‌های اطراف تفت شدند و جسد زن ۴۰ساله را از زیر خاک بیرون کشیده و در اختیار پزشکی قانونی دادند. برای متهم نیز قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.