2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل 2 زن برای انتقام گیری از همسر سابق

قتل 2 زن برای انتقام گیری از همسر سابق

بعد جدایی، از همسرم کینه به دل گرفته و درصدد انتقام بودم تا این که او و خاله اش را به قتل رساندم.

دوات آنلاین -مرد جوان بعد از جدایی از همسرش به قصد انتقامگیری وارد خانه او شد و همسر سابقش را با روسری خفه کرد، بعد خاله وی که شاهد جنایت بود را به قتل رساند.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، شامگاه دوشنبه بیست و دوم آذر امسال، مردی به پلیس ۱۱۰ شهرستان آزادشهر در استان گلستان اطلاع داد که چند بار به در خانه یکی از اقوامش رفته، اما آنها در را باز نمی‌کنند، در حالی که ساعاتی قبل همسایه‌ها صدای کمک‌خواهی از آنجا شنیده‌اند.

 

کشف اجساد 2 زن

ماموران برای بررسی ماجرا به خانه زن ۴۱ ساله در یکی از محله‌های آزادشهر اعزام شدند. آنها قفل در را شکستند و وارد خانه شدند. در بدو ورود ماموران متوجه به‌هم‌ریختگی وسایل خانه شدند، همچنین از زن ۴۱ ساله صاحبخانه و خاله ۶۵ ساله‌اش نیز خبری نبود و به طور مرموزی ناپدید شده بودند.

 

ماموران در تحقیقات از خانواده آن دو گمشده پی بردند که زن صاحبخانه از شوهرش جدا شده و در این آپارتمان تنها زندگی می‌کرده، اما شوهر سابقش به عناوین مختلف برای او ایجاد مزاحمت می‌کرده است.

 

در ادامه دوربین‌های مداربسته اطراف خانه زن گمشده را بازبینی کردند که معلوم شد شوهر سابق زن ۴۱ ساله همراه مرد جوانی دو کیسه بزرگ را از خانه بیرون برده، داخل خودرویی ‌گذاشته و  متواری می‌شوند. همین باعث شد که ماموران احتمال به قتل رسیدن آن دو زن را مطرح کنند.

 

اعترافات مرد جنایتکار

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که دیروز ماموران موفق به دستگیری تنها مظنون پرونده شدند. او ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت دو زن گمشده بود، اما درنهایت اعتراف کرد و گفت: «بعد جدایی، از همسرم کینه به دل گرفته و درصدد انتقام بودم. آن شب به بهانه این‌که وسیله‌ای را در انباری خانه جا گذاشته‌ام، وارد خانه‌اش شده و بعد با او درگیر شدم. داد و فریاد می‌کرد، از همسایه‌ها کمک می‌خواست و خاله‌اش را صدا می‌زد. ترسیده بودم و او را با انداختن روسری به دور گردنش خفه کردم. بعد متوجه حضور خاله ۶۵ ساله‌اش شدم. اگر این زن زنده می‌ماند، شاهد قتل بود و می‌توانست مرا به ماموران لو دهد که به او نیز حمله‌ور شده و وی را با پارچه و روسری خفه کردم. می‌ترسیدم دیر یا زود همسایه‌ها متوجه ماجرا شوند، به برادرزاده‌ام زنگ زدم و او به خانه همسر سابقم آمد.  کمکم کرد تا اجساد را در داخل نایلون و گونی گذاشته و بعد آنها را داخل خودرو انداخته و در نهایت در کنار رودخانه‌ای اطراف شهرستان رها کردیم.» 

 

سرهنگ سید داوود حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر استان گلستان در این باره به جام‌جم گفت: «با اعتراف‌ وی، ماموران به محل اعزام شده، اجساد خاله و خواهرزاده را یافتند و به پزشکی‌قانونی انتقال دادند. متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و همدستش نیز تحت تعقیب قرار گرفته است.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.