2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
یاس نوروزی بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 2؛ بیوگرافی کامل

یاس نوروزی بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 2؛ بیوگرافی کامل

یاس نوروزی در سریال دودکش 2 نقش پریا را برعهده دارد. با زندگینامه این بازیگر کم سن و سال آشنا شوید.

دوات آنلاین -بازیگران سریال دودکش همگی عالی هستند. یکی از آنها یاس نوروزی است که نقش دختر فیروز یعنی پریا را بازی کرده است. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

یاس نوروزی بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 2

شروع بازیگری یاس نوروزی از کودکی

به نوشته سلام سینم یاس نوروزی روز 5 مرداد سال 1385 به دنیا آمده است. او با وجود سن کمی که دارد تاکنون در 14 فیلم و سریال بازی کرده و نخستین تجربه او مقابل دوربین زمانی رقم خورد که فقط 6 سال داشت.

 

او در سال 1391 در فیلم عملیات مهدکودک به کارگردانی فرزاد اژدری بازی کرد. در این فیلم که ویژه کودک و نوجوان است بازیگران مطرح و صاحب نامی حضور داشتند که می توان به علیرضا خمسه، اکبر عبدی، نرگس محمدی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات و شبنم فرشادجو اشاره کرد.

 

یاس برای بازی در این فیلم یک شانس داشت و آن هم این بود که دوست مادرش با دستیار کارگردان آشنا بود و او از این طریق به اژدری معرفی شد. همین اتفاق مسیر زندگی یاس نوروزی را تغییر داد و او از ان زمان تاکنون در دنیای بازیگری به کار و هنرنمایی مشغول است.

یاس نوروزی بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 2

بازی در نقش پریا در سریال دودکش

نوروزی در گام بعدی برای بازی در نقش پریا در سریال دودکش انتخاب شد و به عنوان فرزند فیروز در این سریال به ایفای نقش پرداخت. وقتی ادامه این سریال با عنوان پادری ساخته شد باز هم نوروزی در آن حضور داشت و در نهایت در فصل دوم سریال دودکش نیز از یاس برای بازی در ادامه نقش اش دعوت شد و توانست این وظیفه را به خوبی انجام بدهد و به اعتماد دست اندرکاران سریال جواب خوبی بدهد.

یاس نوروزی بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 2

حضور یاس نوروزی در 2 سریال دیگر

یاس تجربه بازی در دو سریال دیگر را هم دارد. یکی از آنها سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده است و دیگری سریال کمدی شش قهرمان و نصفی است که حسین قناعت آن را در سال 1397 کارگردانی کرد.

یاس نوروزی بازیگر نقش پریا در سریال دودکش 2

فیلم های سینمایی یاس نوروزی

فیلم دزد و پری به کارگردانی و نویسندگی یکی از کارهای یاس است که به خاطر آن دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک را در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دست آورد. در این فیلم آقای ابطحی پیرمرد نظامی بازنشسته ایست که به درخواست دخترش نوشین که در شرایط اضطرار قرار گرفته اداره مهدکودکش را برای یک روز قبول می کند. بچه های مهد که تصور می کنند جایگزین مربی دوست داشتنی شان شده و او را در مخمصه هایی می اندازند. در سال 1396 قسمت دوم این فیلم نیز ساخته شد.

 

فیلم‌های فراری، مجرد چهال ساله، شیفت شب، لامپ 100، در مسیر باران و قهرمانان کوچک از دیگر تجربه های سینمایی بازیگر نقش پریای سریال دودکش است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.