2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
با بیوگرافی ارسطو خوش رزم، بازیگر نقش محسن در سریال خانه امن آشنا شوید

با بیوگرافی ارسطو خوش رزم، بازیگر نقش محسن در سریال خانه امن آشنا شوید

ارسطو خوش رزم در سریال خانه امن نقش محسن را بازی کرده که نقش پیچیده و حساسی است. زندگینامه این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -ارسطو خوش رزم بازیگر باسابقه ای است که در سریال خانه امن نقش محسن را بازی کرده است. نقش او پیچیدگی های زیادی دارد. بیوگرافی این بازیگر را بخوانید.

 

زندگی شخصی ارسطو خوش رزم

ارسطو خوش رزم متولد ۶ تیر ۱۳۶۳ است. او فرزند بهروز خوش رزم از تهیه کنندگان خوب سینما و تلویزیون است که سابقه بازیگری و کارگردانی را نیز دارد.

 

علاقه به هنر در ارسطو از سنین کم شکل گرفت و طبیعتا شغل پدرش نیز در این زمنیه نقش داشت با این حال ارسطو برای ادامه تحصیل رشته مهندسی کشاورزی را انتخاب کرد و در دانشگاه آزاد کرج درست خواند. او البته دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه دید.

 ارسطو خوش رزم، بازیگر نقش محسن در سریال خانه امن

شروع بازیگری ارسطو خوش رزم

ارسطو خوش رزم مانند بسیاری از بازگیران این حرفه را از روی صحنه تئاتر شروع کرد و سپس به تلویزیون و سینما راه یافت.

 

سریال یک مشت پر عقاب به تهیه کنندگی پدرش نخستین مجموعه ای بود که او در آن به ایفای نقش پرداخت. در این سریال در پی درگذشت خواهر دوقلوی، امیرحسین دانشور فارغ التحصیل رشته مهندسی نفت که در حال گذراندن خدمت وظیفه است،او به تهران فرا خوانده می شود. پدر او مهندس  دانشور از مهندسان قدیمی شرکت ملی نفت که در اثر حادثه خودکشی دخترش سکته کرده و بستری شده است. امیرحسین پس از  اتمام مراسم درست در شبی به تبریز برمی گردد که همان روز مردم تبریز طی اقدامی اعتراضی دفتر حزب رستاخیز را به اتش کشیده اند  و ...

 

خوش رزم در این سریال با بازیگران مطرحی مانند رضا کیانیان، حامد بهداد، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، آهو خردمند و احمد آقالو همکار بود.

 

ارسطو پس از آن در سال 1395 در سریال دیوار شیشه ای به ایفای نقش پرداخت. این مجموعه را راما قویدل، نوید میهن دوست و احمد معظمی کارگردانی کرده اند و داستان آن درباره سارا و همسرش است که برنامه تلویزیونی درباره سرگذشت افراد تهیه می کنند که این کار منجر به بروز اتفاقاتی می شود.

 ارسطو خوش رزم، بازیگر نقش محسن در سریال خانه امن

بازی ارسطو خوش رزم در سینما

ارسطو تاکنون در دو فیلم سینمایی بازی کرده است. مسیر عشق یا مسافر کربلا تولید سال 1387 به کارگردانی بیژن شکرریز است. در این فیلم یوسف پسربچه یازده ساله ای است که آرزو دارد نذر مادربزرگ اش را ادا کند و آن پهن کردن قالیچه ای در کربلا است که نذر دایی امیر است که از دوران جنگ ایران و عراق به وطن برنگشته. یوسف، پنهانی قالیچه را برمی دارد و سوار اتوبوسی می شود که مقصدش کربلا است.

 

فیلم دوم که تولید سال 1390 است شیخ شریف نام دارد و اسماعیل فلاح پور آن را کارگردانی کرده است. این فیلم در دو مقطع مبارزاتی شهید قنوتی در دوران طاغوت در شهر بروجرد و روزهای آغاز جنگ تحمیلی در خرمشهر را نشان می دهد که سرانجام این شهید بزرگوار عصر روز 24 مهر 1359 در خرمشهر به طرز فجیعی به شهادت می رسد.

 ارسطو خوش رزم، بازیگر نقش محسن در سریال خانه امن

دوران پرکاری ارسطو خوش رزم

خوش رزم که به گفته خودش بازی در تئاتر را بیشتر از سینما و تلویزیون می پسندد از سال 1396 پرکارتر شد و تا سال 99 در سه سریال بازی کرد.

 

خانواده دکتر ماهان نخستین مجموعه ای است که او در این سالها بازی کرد اما چندان مورد توجه قرار نگرفت. سریال روزگار به کارگردانی سیامک صرافت کار دیگر او است که این سریال نیز نتوانست به موفقیت چندان زیادی دست پیدا کند اما بازی در سریال خانه امن نام ارسطو خوش رزم را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت.

 

بازی در نقش محسن در سریال خانه امن

نقش محسن در سریال خانه امن نقش پیچیده ای است. او سالها قبل مادرش را از دست داده و با پدر و عمه اش زندگی می کند. این در حالی است که نمی داند پدرش یک مامور امنیتی است و نمی داند چرا پدر هر از گاهی با وجود مشکلات خانوادگی همه را رها می کند و به ماموریت می رود. همین امر هم باعث می شود او با پدر خود دچار چالش شود تا این که در نهایت واقعیت را می فهمد.

 

از سویی محسن قصد دارد با دختر یکی از دوستان پدرش ازدواج کند. او و فرشته که نقش اش را رژین رحیمی طهرانی بازی می کند قرارهای خود را برای ازدواج گذاشته اند اما کارها و ماموریت های نابهنگام پدر سد راهشان می شود تا این که بالاخره تروریست ها فرشته را گروگان می گیرند. دختر جوان در جریان این آدم ربایی تیر می خورد و مجبور می شوند پایش را قطع کنند. بعد از آن فرشته دیگر حاضر نیست محسن را ببیند و پسر جوان با چالش های زیادی مواجه می شود اما در نهایت رابطه این دو نفر پایانی خوش دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.