2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
دستور پخت خوراک مرغ با سرکه سیب

دستور پخت خوراک مرغ با سرکه سیب

درست کردن مرغ با سرکه سیب هم خوشمزه و هم بسیار مفید است. طرز تهیه این غذا را بخوانید.

دوات آنلاین -اگر دنبال خوراک با مرغ هستید می توانید از سرکه سیب کمک بگیرید و غذای دلچسبی را تهیه کنید که برای سلامتی هم بسیار مفید است.

روش تهیه و دستور پخت خوراک مرغ با سرکه سیب

فواید سرکه سیب

خراسان نوشت: سرکه‌ سیب یکی از پرکاربردترین انواع سرکه در درمان‌های طبیعی است. سرکه سیب با تنظیم هورمون انسولین در بدن باعث جلوگیری از دیابت نوع۲ می‌شود، یک مسکن قوی برای دردهای عضلانی است، باعث سم‌زدایی بدن و بهبود گردش خون در غدد لنفاوی می‌شود، به افزایش ایمنی بدن کمک می‌کند و مصرف به اندازه آن باعث کاهش کلسترول بد بدن می‌شود.

 

همچنین اسید استیک موجود در سرکه سیب باعث خنثی شدن محیط‌های قلیایی بدن می‌شود و با تنظیم ph از بروز عوامل سرطان‌زا در بدن جلوگیری می‌کند.

 

پیشنهاد: غذا با فیله مرغ چی درست کنیم

 

طرز تهیه مرغ با سرکه سیب

برای شش نفر سه سینه مرغ را داخل قابلمه‌ای قرار دهید (می‌توانید این مقدار را با تناسب کم و زیاد کنید).

 

درون یک کاسه کوچک 3 قاشق غذاخوری رب گوجه ‌فرنگی، 2 فنجان آب، یک قاشق غذاخوری سرکه سیب، 3 قاشق غذاخوری خردل، 3 قاشق شکر قهوه‌ای و به میزان دلخواه نمک و فلفل اضافه و مخلوط کنید. سپس یک پیاز خرد شده و 2حبه سیر له‌شده را به سس اضافه کنید و هم بزنید.

 

سس را روی سینه مرغ بریزید. قابلمه را روی درجه حرارت بالا تنظیم کنید و اجازه دهید مرغ داخل سس بپزد. بعد از پخت، مرغ را ریش‌ریش و در نان همبرگری (ترجیحا سبوس‌دار) سرو کنید.

 

نکته مهم

اگر سوزش به دلیل زخم معده یا زخم مری دارید، مصرف سرکه سیب توصیه نمی‌شود.افراد مبتلا به بیماری‌های آرتریت، سرفه و ضعف دستگاه گوارش، سرکه سیب را کم و با ملاحظه میل کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.