2024/05/07
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
سریال برادر چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال برادر چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

همه اطلاعات اولیه ای که درباره سریال برادر لازم دارید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال برادر که روی آنتن شبکه آی فیلم می رود مجموعه ای خوش ساخت است که در اولین پخش خودش به شدت مورد اقبال عمومی قرار گرفت و بینندگان زیادی داشت.

عکسی از سریال برادر

خلاصه داستان سریال برادر

سریال برادر داستان یک تاجر مشهور برنج به نام حاج کاظم پهلوان و دو پسرش را روایت می کند. حاج کاظم بر حمایت از تولید ملی اصرار زیاد دارد و فقط در زمینه خرید وفروش برنج ایرانی کار می کند. یکی از پسران او به نام مسعود با پدرش همراه و هم عقیده است. حاج کاظم با کمک مسعود و همچنین دخترش مریم که خبرنگار حرفه ای است شروع به فعالیت علیه باندهای واردات برنج تاریخ مصرف گذشته می کنند.

 

این اقدامات حاج کاظم باعث می شود عده ای سودجو و قاچاقچی با او دشمن شوند و برای ضربه زدن به این بازاری خوشنام پسر دیگرش ناصر را اغفال می کنند و ناصر برنج های قاچاق را به انبار پدرش می برد. انبار لو می رود و حاج کاظم بدنام می شود....

عکسی از سریال برادر

سریال برادر چند قسمت است

سریال برادر به کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و به نویسندگی آرش قادری اولین بار در ماه مبارک رمضان سال 95 از شبکه دو پخش شد. این سریال در 29 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال برادر هر شب ساعت ۲۰ از شبکه آی‌ فیلم پخش می شود و در ساعت‌های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد تکرار خواهد شد.

عکسی از سریال برادر

بازیگران سریال برادر

حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، قدرت‌ا... صالحی، محمدهادی قمیشی، نسرین نکیسا، محمد رسول صفری، مژگان بیات و فرشید صمدی‌پور بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.