2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال دوپینگ از شبکه آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال دوپینگ از شبکه آی فیلم

همه اطلاعاتی را که درباره سریال دوپینگ لازم است بدانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی از جمله مجموعه های طنز نوروزی است که شبکه آی فیلم تصمیم به پخش مجدد آن گرفته است.

 

خلاصه داستان سریال دوپینگ

دو همسایه که خانه‌هایشان روبروی هم است، در یک شب دو بچه را به دنیا می آورند. حال تمام کش مکش داستان از شیر خوردن یکی از بچه‌ها و شیر نخوردن دیگری آغاز می شود. شروعی ساده که با حضور یک دانشمند گوشه نشین به یک موضوع جذاب تبدیل می شود. این دانشمند با تولید ماده‌ای جایگزین برای شیر مادر باعث می شود سرنوشت این دو کودک در آینده عوض شود. این دانشمند از شیر مادران دو کودک قرص هایی می سازد که باعث می شود آن دو نفر قدرت جادویی پیدا کنند.

عکسی از سریال دوپینگ

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال دوپینگ هرذ شب ساعت 9 از شبکه آی فیلم پخش می شود و برای تماشای تکرار آن باید برای ساعت های 5 بامداد یا یک ظهر برنامه ریزی کنید.

عکسی از سریال دوپینگ

سریال دوپینگ چند قسمت است

این سریال که اولین بار در نوروز سال 1399 از شبکه سه پخش شد در 24 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال دوپینگ

اسامی بازیگران

شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، محمد بحرانی، نیما شعبان نژاد، الناز حبیبی، علیرضا آرا، فرزین محدث، میثاق جمشیدی، مینا جعفرزاده، شیوا خسرومهر، زهره صفوی، ایلیا کیوان، وحید رحیمیان، شیما جهانگیری، فرشید نزاکتی، زهرا کوهساریان، فروغ اکبری، مهتاب حسینی و مهدی علیپور در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.