2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال زخم کاری چند قسمت است؛ خلاصه داستان و معرفی کامل

سریال زخم کاری چند قسمت است؛ خلاصه داستان و معرفی کامل

تعداد قسمت های سریال زخم کاری، خلاصه داستان آن، ماجرای مکبث و همه آنچه به این سریال مربوط است را می توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال زخم کاری اولین سریال محمدحسین مهدویان است که از همان قسمت اول جذاب و پر تنش شروع شده است و نشان می دهد مجموعه ای تماشایی است. معرفی کامل این مجموعه را در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال زخم کاری

خلاصه داستان سریال زخم کاری

جوانی به نام مالکی در شرکتی بزرگ که متعلق به پیرمردی ثروتمند به نام ریزآبادی ، معروف به خان عمو است، کار می کند و مورد اعتماد خان عمو است اما اطرفایان به او حسادت می کنند. در قسمت اول سریال زخم کاری مالکی با اعتماد خان عمو مسئول انعقاد یک قرارداد می شود و می تواند کارش را با موفقیت انجام بدهد البته در قرارداد به جای شماره حساب شرکت شماره حساب خودش را اعلام می کند.

 

در واقع مالکی دچار طمع می شود و همسرش نیز در این حرص و طمع او را بیشتر تحریک می کند اما مالکی در نهایت از کاری که انجام داده پشیمان می شود.

 

در نهایت ریزآبادی می میرد. پزشکی قانونی مرگ او را طبیعی اعلام می کند اما موضوع به همین سادگی نیست. ماجرا از این قرار است که مالکی خان عمو را به قتل رسانده است و تصمیم داد بقیقه مدیران شرکت و نزدیکان خان عمو را هم از سر راه بردارد تا به ثروت بیشتری دست پیدا کند.

عکسی از سریال زخم کاری

تعداد قسمت های سریال زخم کاری

سریال زخم کاری در 20 قسمت ساخته شده است و هر قسمت حدود 50 دقیقه است.

 

معرفی کتاب بیست زخم کاری

سریال زخم کاری اقتباسی از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد است.  این رمان داستان مردی است که می خواهد سلطه گر باشد. در ابتدا پیرمردی ثروتمند و دارا جان می دهد، پزشکی قانونی مرگ را عادی اعلام می کند اما این تازه آغاز ماجراست... حسینی زاد مبنای روایت خود را بر اموری ممنوعه گذاشته که به‏ تدریج روح قهرمان های او را فاسد می کند. ولع، حرص، کشتن، کذب و البته میل به بزرگ بودن در جای‏ جای این رمان خواندنی و جذاب نیروی محرکه  قهرمان های اصلی اوست. اما در تاریکی و سایه ‏ی دیگران، آن زخم خورد گان ساکت بی‏کار ننشسته اند و منتظر فرصت هستند. نویسنده رمان خود را با ریتمی سریع و در دل تهران روایت می کند و البته مکان هایی دیگر. اما محور تهران است و شاید ویلایی در شمال که نفرین اصلی آن جا رقم می خورد.

 

داستان مکبث چیست

حتما در تیتراژ سریال زخم کاری دیده اید که این سریال برداشتی آزاد از مکبث است. مکبث، نمایشنامه ای نوشته ویلیام شکسپیر است که در سال 1606 به دنیای ادبیات عرضه شد. ژنرالی شجاع و اسکاتلندی به نام مکبث، از سه جادوگر می شنود که روزی پادشاه اسکاتلند خواهد شد. مکبث به خاطر جاه طلبی فراوان خود و تشویق های همسرش، پادشاه دانکن را به قتل می رساند و تخت پادشاهی اسکاتلند را از آن خود می کند. اما پس از این اتفاق، احساس گناه و جنون به سراغش می آیند. او مجبور می شود به خاطر مراقبت از خود و قدرتش، دست به قتل های بیشتر و بیشتری بزند و خیلی زود به حاکمی مستبد و زورگو تبدیل شود. این قتل ها و جنگ داخلی متعاقب آن ها، مکبث و بانو مکبث را به تدریج به وادی جنون و مرگ می کشانند.

عکسی از سریال زخم کاری

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی؛ با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور، مه‌یاس پازوکی.

عکسی از سریال زخم کاری

فیلم های محمدحسین مهدویان

محمدحسین مهدویان متولد 23 اردیبهشت سال 1360 است و در شهر بابل به دنیا آمده است. او در دانشگاه سوره و دانشکده صدا و سیما کارگردانی و تهیه کنندگی خوانده است و اولین فیلم خود را در سال 94 ساخت. این فیلم به نام ایستاده در غبار بسیار مورد توجه قرار گرفت و نوید ظهور فیلمسازی کاربلد و صاحب سبک را داد. دیگر آثار مهدویان قبل از سریال زخم کاری به این شرح است:

 

شیشلیک (۱۳۹۹)

درخت گردو (۱۳۹۸)

ماجرای نیمروز:ردخون (۱۳۹۷)

لاتاری (۱۳۹۶)

ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.