2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
در فصل دوم سریال ملکه گدایان چه اتفاقاتی می افتد

در فصل دوم سریال ملکه گدایان چه اتفاقاتی می افتد

سرنوشت البرز در سریال ملکه گدایان چه خواهد شد؟ بر سر افرا در فصل دوم چه می آید؟ ملکه به چه حال و روزی می افتد؟

دوات آنلاین -فصل دوم سریال ملکه گدایان خیلی حساس تر و پر پیچده و خم تر از فصل اول ادامه دارد و در هر قمست باید منتظر یک شگفتی و غافلگیری باشیم. در این فصل برای شخصیت های اصلی آن از ملکه یا افرا و البرز و آریا چه رخ خواهد داد؟

عکسی از سریال ملکه گدایان

هویت ملکه فاش می شود

قطعا باید در فصل دوم هویت ملکه برای همگان آشکار شود اما در اینجا یک معما وجود دارد. آیا واقعا لعیا همان ملکه است؟ آیا امکان ندارد لعیا خودش دست نشانده فردی دیگر باشد؟ فردی که توانسته با زیرکی و دسیسه چینی هویت واقعی خودش را پنهان کند؟ در این صورت آیا آن شخص مهناز نیست؟ اگر چنین غافلگیری در راه باشد واقعا باید منتظر اتفاقات هیجان انگیز زیادی باشیم اما اگر ملکه واقعا لعیا باشد آریا از این موضوع لطمه زیادی خواهد دید.

 

از طرفی ملکه هر کسی که باشد دستگیر و راهی زندان می شود. در این صورت مفت آباد هم جمع می شود و به احتمال زیاد بچه ها تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند که قطعا زندگی بهتری خواهند داشت. از طرفی تمام موش و گربه بازی ها تمام می شود و ۀالبرز و والدینش می توانند با خیال راحت به زندگی خود ادامه بدهند اما برای افرا چه اتفاقی می افتد؟

افرا در سریال ملکه گدایان

سرنوشت افرا در فصل دوم سریال ملکه گدایان

افرا با این که از افراد ملکه محسوب می شود و در مفت آباد روزگاری طولانی را گذرانده اما هرگز ذهنش اسیر این باند مافیایی نشده و در صدد  انتقام گرفتن از ملکه و نجات دادن بچه ها است. قطعا او در پایان فصل دوم سریال ملکه گدایان حال و روز بهتری نسبت به گذشته خواهد داشت. همین که بچه ها سامان بگیرند خیال او هم تا حد زیادی راحت خواهد شد اما زندگی شخصی اش چه می شود؟

 

یک احتمال این است که افرا با البرز ازدواج کند. این اتفاق رخدادی قابل پیش بینی است که چندان غافلگیرانه محسوب نمی شود اما یک احتمال دیگر این است که فاش شود افرا و البرز خواهر و برادر هستند. خیلی ها در این رابطه حدس هایی زده اند که ممکن است درست باشد.

 

از طرفی ممکن است البرز واقعا فرزند تنی خورشید و خسرو و افرا هم همان چشمه باشد. چون خورشید گفته بعد از آتش سوزی مهد کودک فقط مشتی خاکستر به آنها نشان دادند و گفتند این اجساد فرزندان آنها است. بنابراین احتمال دارد البرز و چشمه زنده باشند و ملکه چنین بازی شومی را تدارک دیده و با کمک شبیر اجرا کرده باشد.

البرز در سریال ملکه گدایان

البرز چه خواهد کرد

این بازی نحس برای البرز به پایان می رسد اما چه پایانی؟ آیا البرز در سریال ملکه گدایان می میرد؟ این احتمال وجود دارد که او در درگیری با اعضای باند ملکه جانش را از دست بدهد. در این صورت سریال پایانی تلخ خواهد داشت و با توجه به تجربه سریال مانکن بعید است این بار نیز همین واقعه رخ بدهد.

 

بنابراین البرز هم به زندگی واقعی باز خواهد گشت اما در حالی که همه چیز برایش تغییر کرده است. اگر او با افرا هم خون نباشد چه بسی بفهمد آریا برادرش است.

 

آریا قطعا روزگار چندان مساعدی نخواهد داشت. تمام زندگی او با فهمیدن رازهای مادرش به هم می ریزد. از طرفی دیگر هیچ امیدی به ازدواج با افرا نخواهد داشت و در واقع او بدون این که تقصیری داشته باشد یکی از بازندگان سریال ملکه گدایان خواهد بود.

 

البته تمامی اینها حدس و پیش بینی است. واقعا باید این سریال را با دقت دنبال کرد و دید چه وقایعی در انتظار است و چه رخ خواهد داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
Maryam 1400/09/06
سریالش عالییییییی هست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.