2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ساعت دیواری را کجای خانه بزنیم و نصب کنیم

ساعت دیواری را کجای خانه بزنیم و نصب کنیم

نکاتی کاربردی درباره استفاده از ساعت دیواری در دکوراسیون خانه را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -ساعت دیواری در دکوراسیون خانه نقش بسیار مهمی دارد و از جمله وسایلی است که در همان نگاه اول به چشم می آید و می تواند خانه شما را شیک و زیبا کند اما موضوع مهم این است که ساعت دیواری را کجای خانه نصب کنیم تا جلوه بهتری داشته باشد.

 

ساعت دیواری را پشت مبل با روی شومینه بزنید

ایرنا زندگی نوشت: اصلی ترین نکته برای نصب ساعت دیواری در یک اتاق، دید کامل آن از تمامی نقاط و زاویه های موجود در آن اتاق است. به عنوان مثال برای مناسب ترین جای ساعت دیواری در اتاق پذیرایی، می توان پشت مبل را پیشنهاد داد. اما گزینه دیگر برای جای ساعت دیواری در اتاق پذیرایی، فضای بالای شومینه است.

 

راهنما: چگونه کاغذ دیواری مناسب برای خانه مان انتخاب کنیم

 

از آنجا که شومینه به عنوان یک نقطه کانونی در نظر گرفته می شود، نصب یک ساعت دیواری در بالای آن نه تنها نمای شومینه را کامل می کند، بلکه جلوه بیشتری به دکوراسیون داخلی شما می بخشد.

ساعت دیواری را کجای خانه نصب کنیم بهتر است

نصب ساعت دیواری در ارتفاع مناسب

برای رعایت زیبایی بصری، بهتر است ساعت را در ارتفاع 50-70 درصد بالایی دیوار، نصب کنید؛ گرچه این عدد، با توجه به ارتفاع دیوارشما و همچنین ابعاد ساعت، می تواند متفاوت باشد. به طور کلی ارتفاع مناسب برای نصب ساعت دیواری باید به گونه ای باشد که مرکز ساعت هم سطح چشم یک فرد با قد متوسط قرار بگیرد.

 

دکوراسیون: پیشنهادهای شیک و زیبا برای دکوراسیون خانه های کوچک

 

نصب ساعت دیواری در ارتفاع های بالاتر یا پایین تر، از حالت استاندارد خارج شده و تأثیر منفی بر دکوراسیون شما می گذارد. مرکز ساعت حدود 152 الی 156 سانتی متر از سطح زمین بالاتر باشد.

ساعت سقفی دکوراسیون خانه را زیبا می کند

ساعت های سقفی نصب کنید

معمولا ساعت ها را در خانه در محلی نصب می‌کنند که از هر زاویه‌ای در خانه قابل دیدن باشد. برای این منظور می توانید از ساعت های سقفی استفاده کنید، این ساعت ها مکانیزم خاصی دارند و از دو طرف قابل مشاهده اند.

 

توجه کندی که الویت در نصب ساعت با دیده‌ شدن آن است اما اگر به صدای عقربه های ساعت حساس هستید می توانند ساعت های خود را در فضاهایی کم رفت و آمد تری نصب کنند و راه حل مناسب تر دیگر برای آن ها استفاده از ساعت های دیجیتالی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.