2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نجات دختر رزمی کار از تله راننده شیطان ‌صفت

نجات دختر رزمی کار از تله راننده شیطان ‌صفت

مرد ابلیس چاقویی به پهلویم گذاشت و مرا تهدید به مرگ کرد. او همچنان که رانندگی می‌کرد چاقو را به پهلویم فشار می‌داد که توان هیچ کاری نداشته باشم.

دوات آنلاین -راننده شیطان ‌صفت فکر نمی‌کرد دختر جوانی که برای اجرای نیت شومش ربوده رزمی‌کار است. متهم پس از درگیری‌، دختر جوان را به بیرون پرت کرد و از محل گریخت.

 

به نوشته روزنامه جوان شامگاه 27 اردیبهشت ماه امسال بود که به مأموران پلیس تهران خبر رسید راننده خودروی پرایدی دختر جوانی را ربوده و پس از درگیری با او پیکر نیمه‌جانش را کنار شرکتی در یکی از خیابان‌های بزرگراه شهید لشکری نزدیکی میدان آزادی رها کرده و گریخته است.

 

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند که دریافتند در این حادثه دختر جوان به شدت زخمی و بی‌هوش شده و برای نجات جانش به بیمارستانی منتقل شده است.

 

درگیری خونین

نگهبان شرکتی که موضوع را به مأموران پلیس و اورژانس خبر داده بود، گفت: داخل اتاقک نگهبانی‌ام نشسته بودم و از داخل پنجره داخل خیابان را تماشا می‌کردم. هوا‌ تاریک و خیابان هم سوت و کور بود که خودروی پرایدی در انتهای خیابان توقف کرد. داخل خودرو زن و مردی با هم درگیر شده بودند که فکر کردم زن و شوهر هستند و به همین دلیل تصمیم گرفتم دخالتی نکنم اما هر لحظه درگیری آنها بیشتر می‌شد، به طوری که از دور صدای آنها شنیده می‌شد.

 

خیلی کنجکاو شدم و برای کمک یا میانجیگری به طرف خودروی پراید رفتم و از طرفی هم تصمیم داشتم موضوع را به پلیس خبر دهم. هنوز چند قدمی تا خودرو فاصله داشتم که راننده خودرو را به راه انداخت و زن جوان هم در حالی که در باز بود به بیرون پرت شد و راننده هم به سرعت از محل گریخت. وقتی بالای سر زن جوان رسیدم، او بیهوش شده بود که همان لحظه برای نجات جانش با اورژانس و اداره پلیس تماس گرفتم.

 

نجات معجزه‌آسا از مرگ

مأموران برای ادامه تحقیقات به بیمارستان رفتند که متوجه شدند دختر 33 که پروانه نام دارد پس از این حادثه به کما رفته است. در حالی که تیم پزشکی برای نجات جان دختر جوان تلاشش را آغاز کرده بود، بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد پروانه در شرکتی حوالی میدان آزادی کار می‌کند و هر روز پس از پایان کارش در میدان آزادی سوار تاکسی می‌شود و به خانه‌اش می‌رود اما روز حادثه در دام مرد شیطان‌صفتی قرار می‌گیرد که در نهایت در درگیری با او به کما می‌رود.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه دختر جوان در نهایت پس از هفت روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ به هوش آمد و پس از بهبودی نسبی ماجرای آدم‌ربایی مرد شیطان‌صفت را توضیح داد.

 

شیوه مشترک

وی گفت: من کارمند شرکتی هستم و شب حادثه به خاطر انجام کارهای عقب مانده‌ام مجبور شدم ساعت هشت شب از محل کارم بیرون بیایم. زیرگذر میدان آزادی منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌مان بروم که خودروی پرایدی کنارم توقف کرد. داخل خودروی پراید علاوه بر راننده که مرد جوانی بود مادر و دختری هم در صندلی عقب به عنوان مسافر نشسته بودند و به همین دلیل به راننده اعتماد کردم و پس از گفتن مسیرم در صندلی جلو نشستم.

 

پس از طی مسیر کوتاهی مادر و دختر کنار خیابان پیاده شدند و راننده به راه افتاد اما او ناگهان تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم. راننده وقتی با اعتراض من روبه‌رو شد گفت به خاطر ترافیک مسیرش را تغییر داده است. من بار‌ها این جمله راننده‌های شیطان‌صفت را که برای فریب مسافرانشان مدعی می‌شوند به خاطر ترافیک تغییر مسیر داده‌ایم در روزنامه‌ها خوانده بودم که همان لحظه متوجه نیت شوم او شدم.

 

تهدید به مرگ

از آنجایی که رزمی‌کار هستم تصمیم گرفتم با او درگیر شوم اما مرد ابلیس چاقویی به پهلویم گذاشت و مرا تهدید به مرگ کرد. او همچنان که رانندگی می‌کرد چاقو را به پهلویم فشار می‌داد که توان هیچ کاری نداشته باشم و من هم مجبور شدم به او التماس کنم که مرا رها کند. به او گفتم حاضرم تمامی پول و طلاهایم را به او بدهم که مرا آزاد کند اما او نیت شومی در سر داشت و به راهش ادامه داد تا اینکه در یکی از خیابان‌های خلوت بزرگراه شهید لشکری خودروش را متوقف کرد.

 

او می‌خواست نیت شومش را اجرا کند اما من اسیر تهدیدهای مرگبارش نشدم و با او درگیر شدم و با پا چند ضربه به او زدم که متوجه شدم مردی برای کمک بدو بدو به طرف ما می‌آید.

 

در این لحظه راننده شروع به حرکت کرد و در حالی که خودرواش سرعت گرفته بود مرا به بیرون پرت کرد که سرم به لبه جدول خورد و بیهوش شدم و او توانست با کیف پول و طلاهایم فرار کند.

 

با طرح این شکایت پرونده به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت برای شناسایی راننده شیطان‌ صفت در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.