2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سامی غریبی بازیگر نقش علیرضا در سریال بوتیمار کیست

سامی غریبی بازیگر نقش علیرضا در سریال بوتیمار کیست

با کوچکترین عضو خانواده گلابی در سریال بوتیمار آشنا شوید.

دوات آنلاین -سام غریبی در سریال بوتیمار نقش علیرضا، کوچکترین عضو خانواده گلابی را بازی کرده و اتفاقا این نقش را خیلی بامزه و دوست داشتنی درآورده است.

سامی غریبی بازیگر نقش علیرضا در سریال بوتیمار

بازی سام غریبی بدون کلاس بازیگری

سامی غریبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در این سریال گفت: در سریال «بوتیمار» نقش علیرضا گلابی را بازی می‌کنم که پسر خانم گلچین و آقای لولایی هستم، اشکان اشتیاق و سارا مقربی نقش خواهر و برادرم را دارند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون کلاس بازیگری نرفته، ادامه داد:کلاس اول ابتدایی هستم و به خاطر اینکه به فیلم و سریال علاقه دارم همیشه خودم را جاى نقش‌ها می‌گذاشتم و در خانه بازی می‌کردم. مادرم  اتفاقى  فراخوان سریال «بوتیمار» را دید و یکی از آن فیلم‌ها را برای عوامل ارسال کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

سامی غریبی بازیگر نقش علیرضا در سریال بوتیمار

نقش علیرضا، اولین تجربه سام غریبی

غریبی توضیح داد: اولین تجربه بازیگری‌ام در سریال «بوتیمار» رقم خورد و تجربه جذابی بود. علاقمندم بازیگری را ادامه دهم و اصلا برای من سخت نیست. اما برای مادرم سخت‌تر بود چراکه همیشه همراه من است و دیالوگ‌ها را به کمک مادرم حفظ می‌کنم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.