2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آشنایی با دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار

آشنایی با دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار

دانیال جعفری بازیگر خردسالی است که در سریال بوتیمار نقش یوسف را بازی کرده است. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -دانیال جعفری بازیگر خردسال نقش یوسف در سریال بوتیمار با وجود سن کمی که دارد توانسته در چند فیلم و سریال حضور موفق داشته باشد. بیوگرافی او را بخوانید.

دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار

دانیال جعفری از تولد تا بازیگری

دانیال جعفری متولد سال 1385 است و هنوز در مقطع ابتدایی درس می خواند. او از سن کم به دلیل علاقه به بازیگری سعی کرد وارد این رشته شود و البته طبیعتا خانواده اش کمک زیادی به او کردند.

 

دانیال در آموزشگاه تخصصی بازیگری و فیلمسازی هنر و سینما ثبت نام کرد و زیرنظر استاد داریوش موحد دوره دید و از همین طریق نیز وارد عرصه بازیگری شد. او نخستین بار در سال 1398  برای بازی در فیلم تلویزیونی به یادم باش به کارگردانی مجتبی سعید زاده انتخاب شد. این فیلم از شبکه دو و شبکه امید پخش شد.

دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار

فیلم های دانیال جعفری

دانیال جعفری برای ایفای نقش اصلی در فیلم سینمایی به کارگردانی رضا شالچی و مهدی امدادی تست داد و از میان 400 نفر انتخاب شد.

 

او سپس در سریال نمایش خانگی اسی تمساح و دزدان کارائیب به کارگردانی آقای مرتضی ذوالفقاری نسب بازی کرد.

 

جعفری در دی سال 98 در فیلم تلویزیونی کوتاه کم کاری به کارگردانی جناب آقای حسین آخوند زاده حضور یافت.

 

همچنین در فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 به‎‏‎‏‎‎‏ کارگردانی سعید سهیلی به ایفای نقش کودکی ساعد سهیلی در نقش حسن پرداخت. او برای این نقش از بین 430 کودک انتخاب شد.

 

 نقش اول فیلم کوتاه میل شخصی و نقش اول فیلم کوتاه شاگرد بابا کارهای دیگر دانیال جعفری است.

دانیال جعفری بازیگر نقش یوسف در سریال بوتیمار

بازی در نقش یوسف در سریال بوتیمار

علیرضا نجف زاده ، این پسر هنرمند را برای بازی در نقش یوسف در سریال بوتیمار انتخاب کرد و دانیال با هنرمندانی مانند مرجانه گلچین، حمید لولایی، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، ندا کوهی، علی صبوری و…  هم بازی شده است.

 

این نقش می تواند سکوی پرتابی برای دانیال باشد زیرا او در این مجموعه کمدی بیش از پیش دیده می شود و احتمال این که برای کارهای دیگری نیز انتخاب شود زیاد است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.