2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آشنایی با سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار

آشنایی با سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار

سارا مقربی بازیگر جوانی است که در سریال بوتیمار نقش نهال را به خوبی بازی کرده است. با او آشنا شوید.

دوات آنلاین -نقش نهال در سریال بوتیمار با بازی سارا مقربی از جمله نقش های اصلی و کلیدی این مجموعه طنز است. با این بازیگر بیشتر آشنا شوید.

سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار

نقش نهال در سریال بوتیمار

سارا مقربی تا پیش از این که در نقش نهال در سریال بوتیمار ظاهر شود تجربه تصویری نداشته و در واقع می توان این سریال را اولین تجربه جدی او دانست. البته این بازیگر متولد دهه 70 پیش از این سابقه بازی در تئاتر را داشته و در صحنه نمایش توانسته توانایی هایش را ثبت کند.

 

نهال در سریال بوتیمار برادری کم سن و سال دارد و این خواهر و برادر به همراه والدین شان که نقش آنها را مرجانه گلچین و حمید لولایی بازی می کنند اتفاقات زیادی را رقم می زنند که باعث ایجاد موقعیت های طنز می شود.

سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار

تجربه خوب برای سارا مقربی

حضور در سریال تلویزیونی که با تیم قوی و کاربلد ساخته و روانه آنتن شده برای مقربی تجربه بسیار خوب و گرانقدری است که می تواند به بازیگر جوان برای بهتر دیده شدن کمک زیادی بکند و باعث شود او از این پس با پیشنهادهای بیشتری برای بازی در فیلم یا سریال مواجه شود.

 

یکی از ویژگی های تجربه سارا مقربی این است که در یک سریال کمدی حضور یافته است. مجموعه های طنز معمولا بینندگان بیشتری دارند و در نتیجه بازیگران آن بیشتر به چشم می آیند. از سویی بازی در نقش های کمدی تجربه سختی است به گونه ای که بازیگرانی که چنین تجاربی را در کارنامه خود دارند معمولا در آثار دیگر و کارهای جدی راحت تر حضور می یابند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.