2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اغفال 43 دختر با وعده ازدواج

اغفال 43 دختر با وعده ازدواج

متهم بعد از دادن پیشنهاد ازدواج عکس های دختران را می گرفت و آنها را تهدید می کرد.

دوات آنلاین -رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از کشف یک فقره پرونده با موضوع تهدید و اخاذی خبر داد و گفت: متهم با شگرد پیشنهاد ازدواج اقدام به اخاذی کرده است.

 

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان بیان داشت: خانمی  با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا استان مراجعه کرد و  مدعی شد حدود 3 ماه پیش از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی ناشناس آشنا شده که متهم با شگردهای خاص مبالغی قابل توجهی وجه از وی دریافت کرده است، بر همین اساس موضوع برای پیگیری در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

 

خواستگار قلابی

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم با وعده ازدواج و برنامه ریزی برای مراسم خواستگاری،به بهانه های خاص مبالغی قابل توجهی از شاکیه دریافت و بعد از مدتی تلفن های همراه خود را خاموش تا اینکه بعد از گذشت چند هفته با شاکیه تماس تلفنی و دلیل عدم حضورش را مشکلات خانوادگی عنوان و مجدداً از وی درخواست پول داشته است.

 

رئیس پلیس فتا هرمزگان با بیان اینکه  با توجه به عدم واریز وجه توسط شاکیه، متهم  وی را به  انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی و حتی ارسال آن ها برای خانواده‌‌اش تهدید کرده است، تصریح کرد : با اقدامات فنی و هماهنگی های قضایی سرانجام متهم در زمان حضور برای دریافت پول از شاکیه دستگیر و  به پلیس فتا منتقل شد.

 

اغفال دختران

وی افزود: با تحقیقات جامع و کامل از متهم و بررسی فنی تلفن همراه توقیفی از وی توسط کارشناسان اداره فنی و ادله دیجیتال این پلیس مشخص شد متهم با همین شگرد از 42 خانم دیگر پس از دریافت تصاویر خصوصی از آنها اخاذی کرده است، متهم برای صدور کیفرخواست کیفری و شناسایی سایر شکات به دادسرا منتقل شد.

 

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در پایان  گفت: با توجه به قابلیت‌های بیشمار و سودمند فضای مجازی لیکن خطرات و آسیب های ناشی از شبکه های اجتماعی مجازی در جامعه ما بسیار مشهود است که استفاده صحیح از این فناوری نیازمند فرهنگ سازی و آموزش های مستمر می باشد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.