2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ردپای یک زن در مرگ  مرموز مرد جوان

ردپای یک زن در مرگ مرموز مرد جوان

همسایه متوفی: همسر قربانی را می‌شناختم و مطمئنم زن جوانی که من دیدم همسرش نبود و کاملا غریبه بود.

دوات آنلاین -پیداشدن جسد مردی در خانه‌اش که مدت‌ها بود با همسرش قهر کرده و تنها زندگی می‌کرده، تیم جنایی را با یک معما روبه رو کرده است.

 

روزنامه همشهری نوشت، چهارشنبه گذشته ۲۸‌اردیبهشت، مرگ مرموز مردی به قاضی حبیب‌الله صادقی اعلام شد و او به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی تهران قدم در محل حادثه گذاشت. جسد متعلق به مردی بود که آثار کبودی روی بدنش دیده می‌شد و چند ساعتی از مرگش می‌گذشت. خانه متعلق به متوفی بود و روی زمین آثار لکه‌های خون وجود داشت. نخستین کسی که با جسد روبه‌رو شده و پلیس را خبر کرده بود یکی از اقوام متوفی بوده است.

 

وی در تحقیقات گفت: متوفی مدت‌ها می‌شد که با همسرش دچار اختلاف شده و جدا از یکدیگر زندگی می‌کردند. به‌دلیل اینکه تنها بود معمولا هر روز به او زنگ می‌زدم و جویای احوالش می‌شدم، اما از روز قبل (سه‌شنبه) هرچه به او زنگ می‌زدم جوابم را نمی‌داد. حتی در فضای مجازی هم آنلاین نشده بود و همین موضوع نگرانم کرده بود. به همین دلیل خودم را به خانه‌اش رساندم و با کلیدی که داشتم وارد شدم، اما ناباورانه با جسد او مواجه شدم که روی زمین افتاده بود و وحشت زده پلیس را خبر کردم.

 

کنجکاوی زن همسایه

کارآگاهان در گام بعدی برای کشف ابعاد تازه‌تری از ماجرای این حادثه اسرارآمیز به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند. یکی از آنها نیز سرنخی در اختیار تیم جنایی قرار داد و گفت: صبح روز سه‌شنبه مقابل پنجره ایستاده بودم که دیدم زنی جوان زنگ واحد متوفی را زد و بعد وارد ساختمان شد. همسر قربانی را می‌شناختم و مطمئنم زن جوانی که من دیدم همسرش نبود و کاملا غریبه بود.

 

وی ادامه داد: بعد از چند دقیقه صدای جر و بحث از داخل خانه متوفی را شنیدم. او با زن ناشناسی که مهمانش بود درگیر شده و صدای مشاجره‌شان در تمام ساختمان می‌پیچید. بعد صدا قطع شد و من از چشمی دیدم که زن ناشناس هراسان خانه متوفی را ترک کرد. پشت سر او مرد همسایه‌ از آپارتمان خارج شد و حتی تا جلوی در به‌دنبال او رفت. بعد از پنجره دیدم که زن سوار بر خودروی پژوی خود شد و مرد همسایه به خانه‌اش برگشت. یک روز بعد از این ماجرا صدای فامیل مرد همسایه را شنیدم و متوجه شدم که با جسد او مواجه شده است.

 

با سرنخی که زن همسایه در اختیار تیم تحقیق قرار داد، بازپرس جنایی دستور شناسایی زن ناشناس را که آخرین بار مهمان خانه متوفی بوده صادر کرده است تا با تحقیق از وی حقایق ماجرا آشکار شود. از سوی دیگر جسد مرد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.