2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دسر برای مهمانی چی درست کنیم

دسر برای مهمانی چی درست کنیم

یکی از بهترین پیشنهادهای دسر برای مهمانی ها در این مطلب معرفی و طرز تهیه آن شرح داده شده است.

دوات آنلاین -سال‌هاست که دسرها پای ثابت سفره مجالس و مهمانی‌ ها شده‌‌اند و در طعم‌ها و شکل‌های مختلف تهیه می‌شوند. دسر شکلاتی سه‌ رنگ برای مهمانی خیلی خوب است. این دسر بسیار خوشمزه و در عین حال آماده‌سازی‌ و درست کردن آن بسیار آسان است. پس دست به‌کار شوید. طرز تهیه این دسر را به نقل از همشهری بخوانید.

برای مهمانی های خود دسر شکلاتی سه رنگ درست کنید

مواد لازم برای دسر شکلاتی سه رنگ

شیر: یک لیتر

نشاسته ذرت: ۴ قاشق غذاخوری

زرده تخم‌مرغ: یک عدد

شکر: نصف لیوان

کره: یک قاشق غذاخوری

وانیل: نصف قاشق چایخوری

خامه صبحانه: ۱۵۰ گرم

قهوه فوری: ۲ قاشق غذاخوری

شکلات تخته‌ای: ۴۰ گرم

طرز تهیه دسر شکلاتی سه رنگ را که برای مهمانی بسیار مناسب است بخوانید

طرز تهیه دسر شکلاتی سه رنگ

شیر، شکر، نشاسته، زرده تخم‌مرغ و کره را مخلوط کرده و روی حرارت بگذارید. مرتب هم بزنید تا غلیظ شود. سپس حرارت را خاموش کرده خامه و وانیل را اضافه کرده و هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

 

دسر مجلسی: طرز تهیه پاناکوتای شکلاتی

 

مایع به‌دست آمده را به3 قسمت تقسیم کنید. یک قسمت را چیزی اضافه نکنید اما به یک قسمت دیگر قهوه فوری و به قسمت بعدی شکلات آب شده اضافه کنید.

 

به‌ترتیب دلخواه به آرامی در ظرف مورد‌نظر بریزید و روی ظرف را سلفون بکشید و چند‌ساعتی در یخچال بگذارید تا ببندد. به همین راحتی دسر خوشمزه ما آماده می‌شود. می‌توانید با تنقلات در دسترس مثل شکورول و اسمارتیز تزئین کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.