2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال دختر سفیر چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال دختر سفیر چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره سریال ترکیه ای دختر سفیر باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال دختر سفیر یک سریال عاشقانه ترکی است که فیلیمو آن را دوبله فارسی کرده و روی سایت خود قرار داده است و اگر از علاقه مندان به چنین مجموعه هایی هستید می توانید آن را تماشا کنید.

عکسی از سریال دختر سفیر

خلاصه داستان سریال دختر سفیر

در سریال ترکیه ای دختر سفیر، ناره که دختر سفیر ترکیه است و همچنین سانجار که پسر یک کشاورز ساده است از سن کم به هم علاقه مند می شوند و این عق در حالی ادامه پیدا می کند که پدر ناره سرسختانه با آن مخالف است اما این دو در نهایت تصمیم می گیرند فرار کنند و با هم ازدواج کنند اما درست شب عروسی اتفاقی غیرمترقبه رخ می دهد.

 

ناره در شب عروسی ناپدید می شود. سانجار  به عروسش کشوک می شود و تصور می کند ناره او را فریب داده‌ است به همین دلیل وی را از خانه بیرون می‌کند. ناره که به شدت ناراحت و مغموم است خودش را از پرتگاهی به پایین می‌اندازد اما زنده می ماند البته به شدت زخمی می‌شود.

 

سریال ترکیه ای: معرفی کامل سریال سعید و شورا

 

ناره بعد از این اتفاق ناپدید می شود و سانجار گمان می‌کند همسرش در کمال خوشی و آرامش به دنبال زندگی جدیدی رفته است. سانجار 8 سال بعد تصمیم می گیرد با دختری دیگر به نام منکشه ازدواج کند اما در روز عروسی ناره ناگهان برمی ‌گردد و معلوم می شود از سانجار یک دختر به نام ملک دارد.  این گونه است که ماجراهای پر افت و خیزی رقم می خورد.

عکسی از سریال دختر سفیر

سریال دختر سفیر چند قسمت است

این سریال در دو فصل ساخته شده و 52 قسمت دارد. در ضمن این مجموعه تولید سال 2019 است و فیلیمو تماشا آن را برای افراد بالای 17 سال مناسب دانسته است.

عکسی از سریال دختر سفیر

بازیگران سریال دختر سفیر

در این سریال انگین اکیورک، نسلیهان آتاگول، اوراز کایگیلار اوغلو، ارهان آلپای و دوکان پولات بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.