2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال سعید و شورا چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال سعید و شورا چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

همه اطلاعاتی را که درباره سریال ترکیه ای سعید و شورا لازم است بدانید می توانید در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال سعید و شورا یک سریال عاشقانه ترکیه ای است که هاکان اینا آن را کارگردانی کرده است و می توانید این مجموعه را از طریق نماوا یا فیلیمو تماشا کنید.

عکسی از سریال سعید و شورا

خلاصه داستان سریال سعید و شورا

در این سریال کورت سعید پسر ارشد یک خانواده ترک که سرباز است و شورا، دختر یک خانواده نجیب روسی است که این دو بر حسب اتفاق باهم آشنا می شوند و...

 

کورت سعید که از دوران بچگی به شدت تحت تاثیر پدرش بوده وارد نظام می شود تا راه او را ادامه بدهد. در سوی دیگر ماجرا شورا، دختر آخر یک خانواده نجیب روسی است که پدرش به مریضی صعب العلاجی مبتلا شده و همین امر شورا را به شت آشفته کرده است. به همین دلیل به همراه خواهرش به نام والنتینا پدر را برای معالجه به پتروگراد می‌برند.

 

سریال ترکیه ای: سریال فاطما؛ خلاصه داستان و تعداد قسمت ها

 

شوار در این شهر در یک مهمانی با سعید آشنا می شود. این مهمانی را شخصی به نام پترو ترتیب داده است که با سعید دشمنی دارد. سعید و شورا از همان اتبدا به یکدیگر علاقه مند می شوند اما مارجراهای مختلفی برای آنها رخ می دهد.

عکسی از سریال سعید و شورا

تعداد قسمت های سریال سعید و شورا

سریال سعید و شورا در 2 فصل ساخته شده است و 21 قسمت دارد. این سریال محصول سال 2014 کشور ترکیه است که بر اساس رمانی به همین نام به قلم نرمین بزمن ساخته شده اما تماشای آن برای افراد زیر 17 سال مناسب نیست.

عکسی از سریال سعید و شورا

بازیگران سریال سعید و شورا

در این سریال کیوانچ تاتلیتوغ، فرح زینب عبدالله، چاعلار ارطغرل، دمت اوزدمیر، ملیسا اصلی پاموک، الچین سانگو، بیرکان سوکولو و اوشان چاکیر بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.