2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
سریال ترکی قهرمان چند قسمت است، خلاصه داستان

سریال ترکی قهرمان چند قسمت است، خلاصه داستان

سریال قهرمان از جمله مجموعه های مطرح ترکیه ای است که اطلاعات کامل درباره آن در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال قهرمان مجموعه ترکیه ای تولید سال 2019 است که در ایران وارد شبکه نمایش خانگی شده است و می توانید به تماشای آن بنشینید.

 

خلاصه داستان سریال قهرمان

آن طور که فیلموشات نوشته داستان سریال قهرمان درباره یک بوکسور به نام فیرات بلوکباکشی است که در بازی فینال قهرمانی، پیروز می‌شود اما حریف او بر اثر ضربات سنگین فوت می شود. این اتفاق زندگی فیرات را تیره و تار می کند و او همه چیزش را از دست می‌دهد، تا جایی که دیگر بوکس را هم کنار می‌گذارد و رینگ را ترک می‌کند. فیرات با پسر خردسالش گونش به‌تنهایی زندگی می‌کند.

 

چند سال بعد، وقتی که گونش به یک بیماری سخت مبتلا می‌شود، فیرات برای نجات بچه و تامین خرج درمان او چاره‌ای ندارد جز این که دوباره به رینگ مسابقات برگردد. در این راه، برخلاف میل باطنی‌اش باید دوباره خود را برای مبارزات سنگین آماده کند و از طرف دیگر در جریان تلاش برای درمان پسرش، با خانم دکتری جوان و زیبا آشنا می‌شود و به او دل می‌بازد اما نکته غافلگیرکننده اینجاست که خانم دکتر، خواهر همان بوکسوری است که فیرات چند سال قبل در جریان مسابقه باعث مرگش شده بود…

عکسی از سریال ترکیه ای قهرمان

تعداد قسمت های سریال قهرمان

این سریال ترکی به کارگردانی کچه در 50 قسمت ساخته شده البته زمان قسمت های آن طولانی و حدود یک ساعت است. به همین دلیل ئر گشورهای مختلف تعداد قسمت های این مجموعه تغییر کرده و حتی تا 100 قسمت کوتاه نیز پخش شده است.

عکسی از سریال ترکیه ای قهرمان

بازیگران سریال ترکی قهرمان

در سریال ترکیه ای قهرمان تولگاهای ساییشمان، ییلدیز چاگری آتیکسوی، ارکان اوجی، ایلایدا علیسان و مهمت بوزدوگان بازیگران اصلی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.