2024/09/16
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
پیشنهادات ما
سریال گل های وحشی چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال گل های وحشی چند قسمت است + خلاصه داستان و بازیگران

سریال گل های وحشی از مجموعه های جدید ترکیه ای است که داستانی عشقی دارد.

دوات آنلاین -سریال گل های وحشی مجموعه ای ترکیه ای با داستانی عاشقانه است که در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است.

 

خلاصه داستان سریال گل های وحشی

داستان این سریال ترکی درباره دو جوان به نام های الا و کیلیچ  است که خانواده‌های ثروتمندی دارند. این دختر و پسر به هم علاقه مند هستند اما کسی از راز عشق آنها مطلع نیست تا اینکه پدر الا می میرد و راز عشق پنهان عیان می شود. 
در این میان  بر سر  یک قطعه زمین مین دو خانواده اختلاف به وجود می آید و همین امر سنگ های زیادی را سر راه الا و کیلیچ قرار می دهد و آن دو چاره ای ندارند جز این که برای حفظ عشق خود بجنگند.

عکسی از سریال گل های وحشی

تعداد قسمت های سریال گل های وحشی

گل های وحشی مانند اکثر سریال های ترکیه ای تعداد قسمت های زیادی دارد و ریتم داستان کند است. ضمن اینکه داستان های فرعی باعث می شود بر زمان سریال افزوده شود. این مجموعه ها در کشورهای مختلف با تعداد قسمت های متنوع پخش می شود و دلیل آن کم یا زیاد کردن مدت زمان هر قسمت است. گل های وحشی نیز بیش از صد قسمت خواهد داشت.

عکسی از سریال گل های وحشی

بازیگران سریال گل های وحشی 

اکین آکینوزو در این سریال نقش کیلیچ را بازی کرده و آسلیهان مالبورا در نقش الا ظاهر شده است.

در گل های وحشی، تیلبه ساران در نقش نورتن، سنا آرات در نقش زحل، فری بایجو گولر در نقش سمیحا توتونجو، خلیل بابور در نقش کنان، عارف پیشکین در نقش احسان کول‌اوعلو و بشرا بیجینگ در نقش برنا آتامن بازی کرده اند.

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.