2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
شیشه ها را چطور تمیز و پاک کنیم که لک نشوند

شیشه ها را چطور تمیز و پاک کنیم که لک نشوند

تمام فوت و فن های تمیز کردن شیشه ها و آیینه ها را در این مطلب یاد بگیرید.

دوات آنلاین -تمیز کردن شیشه و آیینه کار خیلی سختی است و گاهی وقت ها لکه هایی باقی می ماند. اگر می خواهید این اتفاق نیفتد و شیشه های شما چنان پاک شوند که برق بزنند فوت و فن این کار را در ادامه به نقل از ایرنا زندگی بخوانید.

 

روش پاک کردن گرد و غبار

پیش از اینکه از هز گونه مواد شوینده برای شیشه‌ها استفاده کنید یک دستمال خشک را در دست بگیرید و گرد و غبار نشسته بر شیشه و آینه را پاک کنید.

 

اقدامی آسان و اساسی که در نهایت کار شما را بسیار راحت می‌کند. اگر این آلودگی‌ها با محلول شوینده ترکیب شوند، کارتان را چند برابر می‌کند.

با بهترین روش ها بای تمیز کردن شیشه آشنا شوید

شیشه ها را از بالا به پایین پاک کنید

نکته بسیار مهم در شستن شیشه این است که از بالای شیشه و آینه تمیز کردن را شروع کنید. یک حرکت اشتباه در تمیز کردن شیشه این است که دستمال را دایره‌وار بچرخانید.

 

اگر می‌خواهید شیشه‌ها و آینه‌های بدون لکه و تمیزی داشته باشید، باید تمیزکردن آنها را از بالا به پایین انجام دهید. با این روش کار شما بسیار راحت‌تر خواهد بود.

 

گوش پاک ‌کن برای شیشه ها استفاده کنید

مسلما در تمیز کردن آینه و شیشه با این مشکل روبه رو شده‌اید که گوشه‌های شیشه از سخت‌ترین قسمت تمیزکاری است. نقطه‌هایی که به سختی تمیز می‌شوند و حتی تمیز کردن آنها باعث کثیف شدن دیگر قسمت‌ها می‌شود.

 

ترفند: پاک کردن لکه های روی مبل با بهترین و سریع ترین روش

 

گوش‌پاک‌کن وسیله‌ای مناسب برای پاک‌کردن کناره‌های پنجره است.

 

تی؛ بهترین وسیله برای تمیز کردن شیشه

بهترین راه تمیز کردن شیشه و آینه؛ استفاده از یک تی شیشه شو است. استفاده از پارچه یا روزنامه باعث خشک‌کردن همه محلول روی شیشه نمی‌شود و ممکن است هنوز مقداری از آن باقی بماند.

 

خانه داری: روش‌های سریع و آسان تمیز کردن مایکروویو

 

استفاده از یک تی شیشه‌شوی ساده خیالتان را راحت می‌کند که شیشه‌های تمیزی خواهید داشت.

روش پاک کردن شیشه بدون به جا ماندن لک

شیشه ها را در هوای سرد تمیز کنید

بهترین روزی که شما می‌توانید شیشه‌ها را تمیز کنید روزی است که آفتاب کمتر بتابد.

 

دانستنی: معرفی بهترین شوینده‌های غیرشیمیایی برای نظافت

 

بهتر است قبل از شستن شیشه‌ها هواشناسی را چک کنید. آفتاب محلول پاک‌کننده روی شیشه را سریع خشک می‌کند و لکه ها باقی می‌مانند. هر چقدر محلول مدت‌زمان بیشتری روی شیشه باقی بماند، شما می‌توانید راحت‌تر شیشه‌ها را تمیز کنید.

 

ابزار مناسب برای پاک کردن شیشه چیستند

ممکن است از آن دسته باشید که علاقه دارید شیشه و آینه را با روزنامه تمیز کنید اما اگر به صدای کشیده شدن کاغذ به شیشه حساس هستید یا ردی که روزنامه بر جای می‌گذارد را دوست ندارید بهتر است تی‌شرت‌های کهنه خود را حفظ کنید.

 

استفاده از تی‌شرت‌های قدیمی به‌جای دستمال راهی مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌های نظافت خانه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.