2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی پیام احمدی ‌نیا بازیگر نقش صفر قهوه چی در سریال سرجوخه

بیوگرافی پیام احمدی ‌نیا بازیگر نقش صفر قهوه چی در سریال سرجوخه

پیام احمدی نیا را قبل از این که در سریال سرجوخه بازی کند، در سریال ها و فیلم های متعددی دیده بودیم. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -پیام احمدی نیا که در سریال سرجوخه نقش صفر قهوه چی را بازی کرده از جمله بازیگران توانای سینما و تلویزیون است. بیوگرافی او را بخوانید.

پیام احمدی ‌نیا بازیگر نقش صفر قهوه چی در سریال سرجوخه

شروع بازیگری پیام احمدی نیا

پیام احمدی ‌نیا متولد دهه 60، بازیگر است. وی فعالیت خود را در عرصه هنر از پشت صحنه و به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. او برای اولین بار در سال 1392 با بازی در فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، جلوی دوربین رفت.

پیام احمدی ‌نیا بازیگر نقش صفر قهوه چی در سریال سرجوخه

فیلم ها و سریال های پیام احمدی نیا

پیام احمدی‌ نیا تاکنون در سریال های بیگانه‌ای با من است، وارش، هیولا، روزگار، خانواده دکتر ماهان، دنیای گمشده و آسپرین و همچنین فیلم‌های حمال طلا، پایان خدمت، لونه زنبور، کار کثیف، زونا، گرمابه، صحنه زنی، شیر کوهستان، گربه سیاه، دشنه و نجبیه  بازی کرده است.

پیام احمدی ‌نیا بازیگر نقش صفر قهوه چی در سریال سرجوخه

بازی در نقش صفر قهوه چی در سریال سرجوخه

پیام احمدی نیا درباره بازی در نقش صفر قهوه چی در سریال سرجوخه به جام جم گفت:  چون کار قبلی آقای معظمی و بازخوردهای زیاد آن را دیده‌بودم خیلی دوست‌داشتم با ایشان کار کنم. ابتدا نقش دیگری به من پیشنهاد شد که متاسفانه چون تراکم کاری زیادی داشتم، نمی‌رسیدم آن نقش را بازی کنم. دوباره با من تماس گرفتند و نقش دیگری را پیشنهاد دادند که منجر به این همکاری شد. فکر نمی‌کردم این کار با ساختار سینمایی پیش برود. از همان روز اول که سر فیلمبرداری رفتم، از لحاظ کارگردانی و تصویربرداری دیدم کار چقدر به شکل سینمایی جلو می‌رود و این خیلی برایم جذاب شد. حتی ریزه‌کاری‌هایی را که آقای معظمی در کار رعایت می‌کند، من در حد آثار سینمایی دیده‌بودم. همین موارد انگیزه من را سر فیلمبرداری بیشتر می‌کند تا انرژی زیادی بگذارم.

 

او ادامه داد: همیشه بیننده کارهای آقای معظمی بودم و می‌توانم به جرات بگویم کارهای ایشان در سال‌های اخیر یک سر و گردن بالاتر از تلویزیون است. تعامل بسیار خوبی با آقای معظمی داشتم. خوشبختانه ایشان هم کارم را دوست داشتند، دستم را باز می‌گذاشتند و انرژی خوبی به من می‌دادند.

 

این بازیگر اضافه کرد: در این سریال نقش صفر قهوه‌ چی را بازی می‌کنم که شخصیتی منفی است و یک قهوه‌خانه دارد. او با شخصیت اصلی سریال با بازی حمیدرضا محمدی ماجراهایی دارد. تصویربرداری نقشم تمام شده‌است. البته گفتند به دلیل این‌که آقای معظمی و گروه این نقش را خیلی دوست داشتند و دیدند، در اجرا خوب درآمده است. قرار شد یکسری سکانس‌ها اضافه شود.

 

احمدی نیا درباره بازی در نقش های منفی گفت: نقش منفی بازی‌کردن خیلی سخت‌تر است و فکر می‌کنم مخاطبان نقش منفی را بیشتر از مثبت دوست دارند. چون نقش‌های مثبتی که در تلویزیون می‌بینیم معمولا شخصیت‌هایی نیستند که در زندگی عادی بتوانیم آنها را ببینیم. اصلا آدم خیلی مثبت نداریم. صفر قهوه‌چی و نقشم در سریال بیگانه‌ای با من است در واقع خاکستری هستند. در واقع نمی‌گذارم مخاطبان سریال از من متنفر شوند و حتی می‌خواهم همذات‌پنداری کنند. اینها آدم‌هایی هستند که زندگی خود را دارند و برحسب اتفاق، وارد ماجراهایی می‌شوند که در آن اتفاقات به آنها می‌گویند منفی. ولی خاکستری هستند و نقاط تیره و روشن در شخصیت‌شان وجود دارد. این‌گونه شخصیت‌ها واقعی هستند و خیلی بیشتر از آدم‌های خیلی مثبت یا بسیار منفی باورپذیرند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.