2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی سریال نفس بکش زمین، خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

معرفی سریال نفس بکش زمین، خلاصه داستان، تعداد قسمت ها و بازیگران

سریال نفس بکش زمین به موضوع محیط بانان و فداکاری آنها پرداخته است.

دوات آنلاین -سریال نفس بکش زمین به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی احسان سیدجوادی که از شبکه یک ئخش می شود فداکاری محیط بانان را به تصویر کشیده است.

 

‌سریال نفس بکش زمین چند قسمت است

مینی ‌سریال نفس بکش زمین تابستان سال ۹۹ در منطقه خجیر تهران تصویربرداری شده است. این مینی سریال هشت قسمت است.

عکسی از سریال نفس بکش زمین

خلاصه داستان ‌سریال نفس بکش زمین

در خلاصه داستان «نفس بکش زمین» آمده است: زمانی که آتش زمین را گرفت، صدای شلیک از جان جانداری خبر می‌داد که شاید خیلی دور یا خیلی نزدیک از تن رها می‌شد یا صدای غرش کامیونی که وجب به وجب این خاک را به نیت رزق از سرزمین بیرون می‌برد و یا حیوانی که از سر اسارت ناله می‌دهد و به دنبال آب در چال آب‌های دشت پرسه می‌زند و یا آتشی که برای دقیقه‌ای تفریح و کباب بازی، دل به دشت می‌زند ... چشمانی نگران با دستانی مملو از نور خدا، مانع از این اتفاقات می‌شد تا دشت سبز بماند و جاندار جان به در ... و آن دست‌های حامی یک محیط‌بان است که همچون شیری پاسداری می‌کند از این مرز و بوم ...

عکسی از سریال نفس بکش زمین

بازیگران ‌سریال نفس بکش زمین

عبدالرضا اکبری، محمدرضا شهبانی نوری، محمدباقر صفانور، حامد مصباحی، علی ملک‌لو، علی خازنی، بابک جعفریه، مژده عنایتی، سعید بصیری، زینب عباسی، الناز اکبرزاده، شایان حاج اسماعیلی، حمیدرضا منتظری، فراز واحدیان، پیمان بیات، مهران ایرانی، اکرم یاد حکم آبادی، زهره حسینی، کیان ملک‌لو، افشین امینی، زهرا مشعشعی، کامیار نظری گلپایگانی، کیوان امیدی، رضا علیقلیان، روزبه جهانی، فرید ملک‌لو، مجید نوروز و داوود رجایی بازیگران نفس بکش زمین هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.