2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دام شیطانی برای دختر جویای کار

دام شیطانی برای دختر جویای کار

آن جوان به من پیشنهاد ارتباط غیراخلاقی داد. وقتی پیشنهاد او را نپذیرفتم ناگهان در منزل را قفل کرد و با حالتی تهدیدآمیز گفت اگر سر و صدا کنی آبرویت را می برم.

دوات آنلاین -وقتی شماره تلفن را از روی سایت دیوار برداشتم، خیلی خوشحال بودم. احساس می کردم با کاری که پیدا کرده ام دیگر می توانم هزینه های تحصیل و مخارج زندگی ام را تامین کنم اما وقتی پا به درون آن خانه مجردی گذاشتم ناگهان ...

 

به نوشته خراسان دختر 19ساله ای که مدعی بود در جست و جوی یافتن یک شغل، مورد اغفال و حیله گری یک جوان شیاد قرار گرفته است، درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسف بار به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: پدرم اوضاع مالی خوبی نداشت. من هم که دانشجو بودم خجالت می کشیدم هزینه های تحصیلم را به دوش خانواده ام بیندازم چرا که به جز من چند خواهر و برادرم نیز به کمک پدرم نیاز داشتند.

 

این بود که تصمیم گرفتم حداقل کاری برای خودم پیدا کنم تا بتوانم بخشی از مخارج را تامین کنم. به همین  دلیل شماره تلفنی را از سایت دیوار برداشتم که فردی برای امور نظافتی و پرستاری از یک کودک قصد استخدام زن جوان را داشت. بنابراین با آن فرد تماس گرفتم. او که به دروغ خود را دارای شغل مهمی معرفی می کرد، نشانی منزل (محل کار) را به من داد و من هم عازم آن نشانی شدم.

 

حضور در خانه وحشت

وقتی پا به درون آن خانه گذاشتم محیط را بسیار مشکوک یافتم چرا که آن جا یک خانه مجردی بود و به جز یک اجاق تک شعله و چند تکه لوازم فرسوده چیز دیگری وجود نداشت. با دیدن این وضعیت خیلی نگران شدم و پرسیدم پس کودکی که قرار است از او نگهداری کنم کجاست؟!

 

آن جوان در حالی که بیان می کرد کودک در منزل خواهرم است، به من پیشنهاد ارتباط غیراخلاقی داد. وقتی پیشنهاد او را نپذیرفتم ناگهان در منزل را قفل کرد و با حالتی تهدیدآمیز گفت اگر سر و صدا کنی آبرویت را می برم.

 

بعد از این ماجرا و در حالی که سکوت کرده بودم به بهانه صرف ناهار مرا بیرون برد و خودش از محل متواری شد. من هم به کلانتری آمدم تا از او شکایت کنم. با آن که پدرم مردی بازنشسته است و در خانواده ای پرجمعیت زندگی می کنم، هرگز دوست ندارم خانواده ام در سختی قرار بگیرند، به همین خاطر چند بار به عنوان فروشنده در فروشگاه های مختلف کار کرده ام اما این بار این حادثه تلخ برایم رخ داد و ...

 

شایان ذکر است، با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) بلافاصله نیروهای اطلاعات کلانتری وارد عمل شدند و جوان مورد ادعای این دختر را دستگیر کردند اما آن جوان با رد ادعاهای شاکی پرونده مدعی شد قبلا با شاکی آشنا شده و او با پیشنهاد رابطه غیراخلاقی پا به خانه مجردی اش گذاشته اما وقتی اختلافاتی بین ما بر سر مسائل مالی به وجود آمد از من شکایت کرده است.

 

اگرچه متهم این پرونده برای بررسی ادعاهایش و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد، اما کاش خیران و مراکز حمایتی برای شناسایی خانواده های آسیب پذیر تلاش بیشتری انجام دهند تا ...

 

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.