2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا آصف در سریال یاور با غزل ازدواج می کند

آیا آصف در سریال یاور با غزل ازدواج می کند

سرانجام عشق آصف به غزل چه می شود؟ آیا او به خواسته اش می رسد؟

دوات آنلاین -یکی از گره هایی که در سریال یاور وجود دارد ماجرای عشق آصف با بازی محمد رشنو به غزل است اما این عشق دشواری ها و موانع زیادی دارد. آیا این دو نفر در آخر سریال با هم ازدواج می کنند؟

عکسی از سریال یاور

آیا عشق سریال یاور دو طرفه است

نکته اول این است که ما می دانیم آصف غزل را دوست دارد و می خواهد با او ازدواج کند اما آیا چنین علاقه ای در طرف مقابل هم وجود دارد. اگرچه در ابتدا این موضوع به صراحت بیان نمی شود اما از رفتار غزل این طور برمی آید که او نیز به این که با آصف ازدواج کند چندان بی میل نیست اما او برای بیان این نظر در تنگنا است.

 

اول این که به هر حال غزل دختری جوان است و نمی تواند خیلی زود به یک عشق پاسخ مثبت بدهد. از سویی خانواده اش و در واقع پدربزرگش و البته برادرش محسن با بازی ارسلان قاسمی با این رابطه و وصلت سخت مخالف هستند.

 

به هر حال غزل در ادامه چاره ای نخواهد داشت جز این که این عشق را به زبان بیاورد و با آصف همراهی کند.

عکسی از سریال یاور

رابطه آصف و محسن چه می شود

محسن از این که دوست صمیمی اش برای خواهرش نامه نوشته بسیار ناراحت و دلخور است اما وقتی می فهمد نیت دوستش خیر است آرام می شود. او اگرچه تحت تاثیر پدربزرگش است اما به نظر می رسد در ادامه به آصف کمک کند و با و همراه شود.

عکسی از سریال یاور

آیا یاور به ازدواج نوه اش رضایت می دهد

یاور از پدر آصف دلخور است و از او کینه دارد. او به هیچ وجه حاضر نیست پدر آصف را ببخشد و پسر او را به عنوان داماد خانواده قبول کند. او در ادامه دو راه بیشتر ندارد یا بر مخالفت خودش اصرار کند که در این صورت ممکن است ازدواج بدون رضایت او انجام شود و این دقیقا همان اتفاقی است که مشابهش در سریال ستایش رخ داد و پسر حشمت فردوس بدون رضایت او ازدواج کرد و نتیجه آن پشیمانی برای حشمت بود.

 

گزینه دوم که پیش روی یاور قرار دارد این است که پدر آصف را ببخشد و به این وصلت رضایت بدهد اما این کار به آسانی ممکن نیست. احتمال دارد پدر آصف دست از لجبازی بردارد و با اصرار از یاور رضایت بگیرد. شاید هم پدر آصف گرفتار مشکلی حاد و پیچیده شود و یاور به رسم جوانمردی به کمک او برود که در این صورت کینه ها کنار گذاشته می شود.

 

نکته ای که نباید فراموش کرد این است که پدر آصف نیز با این وصلت مخالفت خواهد کرد و راضی کردن او نیز کار دشواری است.

 

تمام این فرضیات بر پایه این احتمال است که آصف و غزل با هم ازدواج کنند یا این که اگرچه در آخر سریال شاهد ازدواج آنها نیستیم اما بدانیم که مراحل مقدماتی انجام شده و این دو بالاخره به هم می رسند.

 

فرضیه دیگر این است که این عشق بی سرانجام بماند. در این صورت یکی از اتفاقات تلخ در سریال یاور را شاهد خواهیم بود و پایان آن چندان شیرین نخواهد بود.

 

در هر صورت باید منتظر بمانیم و فصل های بعدی را تماشا کنیم تا ببینیم چه وقایعی رخ خواهد داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.