2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل ارسلان قاسمی بازیگر نقش محسن در سریال یاور و رسول در سریال سلام آقای مدیر

بیوگرافی کامل ارسلان قاسمی بازیگر نقش محسن در سریال یاور و رسول در سریال سلام آقای مدیر

ارسالان از همان دوران کودکی بازیگری را شروع کرد. او به پیشنهاد بهاره رهنما وارد حرفه بازیگری شد و اولین نقشش کودکی پارسا فیروز‌فر بود.

دوات آنلاین-ارسلان قاسمی هنرپیشه بسیار جوان اما با تجربه و پرسابقه  سینما و تلویزیون که در سریال یاور نقش محسن را بازی کرده پیش از این در مجموعه سلام آقای مدیر در نقش رسول را برعهده داشت. با بیوگرافی او آشنا شوید.

 ارسلان قاسمی بازیگر نقش محسن در سریال یاور

پیشنهاد بهاره رهما به ارسلان قاسمی برای بازیگری

ارسلان قاسمی متولد اول خرداد سال 1374 است و در تهران به دنیا آمده‌ است.

 

 ارسلان از همان دوران کودکی بازیگری را شروع کرد. او به پیشنهاد بهاره رهنما وارد حرفه بازیگری شد و اولین نقشش کودکی پارسا فیروز‌فر بود.

 

ارسلان به دلیل رنگ سبز چشمهایش برای بازی در نقش کودکی پارسا فیروزفر انتخاب شد و بسیار خوب این نقش را ایفا کرد.

 

ارسلان قاسمی دیپلم کامپیوتر دارد و در دانشگاه غیر انتفاعی تبریز بازیگری خوانده‌ است، او در موسیقی نیز وارد شده و تابه حال دو قطعه موسیقی نیز منتشر کرده است

 

قاسمی در یک خانواده 5 نفری بدنیا  و دو خواهر بزرگتر از خود دارد که یکی 10 و دیگری 12 سال از او بزرگتر هستند. پدرش مدیر عامل شرکت کشتیرانی و مادرش هم مدیر مهدکودک بود.

 

قاسمی چگونه بازیگر شد

ارسالان قاسمی درباره نحوه بازیگر شدنش می‌گوید:آقای جعفری جوزانی دنبال پسر بچه ای با مشخصه  ظاهری مبود و از مادرم خواست برای تست به دفتر ایشان بروم. خوشبختانه بعد از تست پذیرفته شدم و اولین بار با فیلم در چشم باد در سال 82 جلوی دوربین رفتم.

 

یکی از حسرت‌های زندگی‌اش این هنرمند این است که دوران بچگی مانند بچه‌های دیگر نداشته‌ است. او می‌گوید :بچگی‌ ام  از دست رفت من به هیچ‌ وجه بچگی نکردم حسرت خیلی چیز‌ها را دارم. اما  ناراحت نیستم. به هر حال هر چیزی یک قیمتی دارد و قیمت بازیگر شدن و موفق شدن من هم این بود که بچگی‌ام را از دست بدهم، من کارم را دوست دارم و این هزینه را برای آن پرداخت کردم، پس ناراحت نیستم.

 

دنیای خارج از بازیگری

او به زبان انگلیسی‌ مسلط است و سخت‌افزار کامپیوتر را هم به صورت حرفه‌ای آموخته است به همین دلیل تصمیم گرفت رشته بازیگری را در دانشگاه ادامه دهد.اما بعد از مدتی دوباره تصمیمش عوض شد و حالا دوباره در رشته کامپیوتر را در دانشگاه درس می خواند. او می گوید:دوست‌ های نزدیکم هم کامپیو‌تر م.ی‌خوانند و به خاطر آن‌ها دوست داشتم من هم کامپیو‌تر بخوانم مدتی هم در یک دانشگاه غیرانتفاعی در تبریز بازیگری را زیر نظر اساتیدی مثل ایرج راد، افشین هاشمی و .. گذراندم

 

او حسابی به ورزش علاقمند است و بیشتر شنا ، اسب سواری و اسکی میکند بهترین تفریح اش سفر با خانواده است.

 

هرچند ارسالان قاسمی سعی می‌کند از حاشیه به دورباشد اما اتفاقاتی چون هک شدن صفحه اینستاگرامش حاشیه هایی برای او درست کرد. چرا که عکس‌های نامناسبی روی صفحه او قرار داده‌ شده‌ بود البته  او با کمک پلیس فتا خیلی سریع این مساله را حل کرد و دوباره همه چیز به حالت عادی درآمد.

 

ارسلان قاسمی بین هنرمندان و سلبریتی‌ها محبوب است چرا که بسیار خوش‌رفتار است و به خانم‌ها بسیار احترام می‌گذارد.

 

آزاده نامداری در پستی در صفحه اینستاگرامش از ارسلان قاسمی به عنوان داداش نداشته اش یاد میکند که نداشته و حالا پیدا کرده است

 ارسلان قاسمی بازیگر نقش محسن در سریال یاور

ارسالان قاسمی می‌گوید:کلا فردی هستم که زود با همه صمیمی می شوم و با همه ارتباط برقرار می کنم. به همین دلیل دوستان زیادی دارم. معمولا در خانه فرد آرامی هستم

 

مرگ همکار ارسلان قاسمی

 یکی از خاطرات تلخ ارسلان قاسمی از دنیای بازیگری مرگ بیتا توکلی در یک سانحه رانندگی بود او می‌گوید: بیتا توکلی، دوست و هم بازی خوبم در سریال در چشم باد بود که متاسفانه در سانحه رانندگی فوت کرد. فوت او تاثیر خیلی بدی روی من گذاشت و بسیار ناراحتم کرد وقتی این خبر را شنیدم، نمی‌ توانستم باور کنم.

 

بیتا توکلی بازیگری را از خردسالی آغاز کرد او هنرپیشه زاده ایران اما تاجیک‌تبار بود که در سینمای ایران جای خود را باز کرده‌ب ود. بیتا در سال 74 زاده شده و هم‌بازی ارسلان قاسمی بود.

 ارسلان قاسمی بازیگر نقش محسن در سریال یاور

  ارسلان قاسمی  دو ترانه به همراه سینا دست‌خوش با تنظیم محمد جواندر خوانده است وی در مصاحبه ای گفت دوست دارم زمینه فعالیت موسیقی ام را گسترش دهم و کارهای جدیدی را به همراه دوستان عرضه کنم.

 

بازی در نقش محسن در سریال یاور

ارسلان در سریال یاور نقش محسن را بازی کرده است. محسن نوه یاور با بازی داریوش ارجمند است و از شخصیت های اصلی داستان محسوب می شود. هر چند قاسمی پیش از این نیز در فیلم ها و سریال های مطرحی بازی کرده و بسیار خوش سابقه است اما نقش محسن بیشتر دیده شده است.

 

فیلم ها و سریال های ارسلان قاسمی

فیلم اتومبیل

فیلم مرده خور

فیلم پیشونی سفید 3

فیلم تورنا2

سریال خواب زده

سریال سلام آقای مدیر

فیلم داش آکل

سریال از یادها رفته

فیلم پیشونی سفید 2

فیلم ماه گرفتگی

فیلم هشتگ

فیلم صفر

سریال سال های ابری

فیلم آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

فیلم رسوایی

سریال تا ثریا

سریال فاصله ها

فیلم تاکسی نارنجی

فیلم کلانتری غیرانتفاعی

فیلم جعبه موسیقی

فیلم خاک سرد

فیلم شام عروسی

سریال 101 را برای ذله کردن پدر مادرها

سریال هفت سنگ

سریال هوش سیاه 1

سریال آرام می گیریم

سریال هوش سیاه 2

سریال معمای شاه

سریال تعطیلات رویایی

سریال مزرعه بی بی گندم

سریال در چشم باد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
کاتیا 1399/01/02
بازیگر خوبی هستن موفق و پیروز باشن همین

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.