2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آشنایی با محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور

آشنایی با محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور

محمد رشنو بازیگر جوانی است که تاکنون در کارهای مطرحی حضور داشته و نقش آصف در سریال یاور تازه ترین کار او است. زندگینامه این جوان هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -محمد رشنو که در سریال یاور نقش آصف را بازی کرده پیش از این سابقه حضور در 5 فیلم و سریال از جمله مجموعه بوم و بانو را داشته است. بیوگرافی او را بخوانید.

محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور

شروع بازیگری محمد رشنو

محمد رشنو 21 سال بیشتر ندارد. او به دلیل علاقه زیاد به سینما در کلاس های بازیگری آموزش دید و سپس روی صحنه تئاتر رفت. او اولین بار در فیلم 23 نفر که فیلمی مطرح و به یادماندنی است بازی کرد و گام اول خود را در این حوزه بسیار محکم برداشت.

محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور

ادامه راه بازیگری

رشنو یک سال بعد از فیلم 23 نفر در دو فیلم سینمایی دیگر نیز بازی کرد. اورکا و فیلم سه کام حبس کارهای بعدی او است.

 

اورکا را سحر مصیبی کارگردانی کرده و بازیگران مطرحی مانند ترانه علیدوستی، مسعود کرامتی و مهتاب نصیرپور در آن حضور دارند. همچنین سه کام حبس ساخته سامان سالور است و پریناز ایزدیار، محسن تنابنده، سمیرا حسن‌پور و متین ستوده بازیگران اصلی آن هستند.

 

رشنو در سال 1399 در فیلم لیبیدو نقش اصلی را بازی کرد. این فیلم به کارگردانی سعید دشتی داستان پسری نوجوان است که با فهمیدن رازی درباره یک دختر، سکوت خود را می شکند.

 

بازی در نقش آصف در سریال یاور

رشنو با سریال بوم و بانو وارد تلویزیون شد البته او در آن مجموعه نقش فرعی داشت و فرزند خدمتکار استاد نقاش بود اما محمد در سریال یاور نقش آصف را که یکی از شخصیت های مهم داستان محسوب می شود برعهده گرفت.

 

او در کنار ارسلان قاسمی که نقش محسن را برعهده دارد بازی خودبی را ارائه داده است. رشنو هنوز بسیار جوان است اما همین تجاربی که به دست آورده و نوع انتخاب هایش نشان می دهد در آینده بسیار موفق تر خواهد بود  و از او بیشتر خواهیم شنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.