2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
راز مرگ دختر 18 ساله چیست

راز مرگ دختر 18 ساله چیست

پدر این دختر گفت: دخترم با عصبانیت خانه را ترک کرد. با این تصور که شاید در نزدیکی خانه‌مان باشد به جست‌و‌جو پرداختم اما اثری از او به‌دست نیاوردم تا این که ...

دوات آنلاین -پیداشدن جسد دختری 18ساله داخل تصفیه‌خانه‌ای در شرق تهران، پلیس را در برابر یک معمای مرموز قرار داده است.

 

به گزارش همشهری، عصر پنجشنبه گذشته نگهبان تصفیه‌خانه‌ای در منطقه حکیمیه جسد دختری را پیدا کرد که کنار منبع آب افتاده بود و پلیس را خبر کرد. با گزارش ماجرا به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس جنایی تهران تحقیقات آغاز شد و ماموران برای پیدا کردن هویت قربانی به تحقیق از اهالی محل پرداختند.

 

مرد مغازه‌داری به ماموران گفت: دیروز (چهارشنبه) مرد میانسالی درحالی‌که عکسی در دست داشت وارد مغازه‌ام شد و گفت آیا این دختر را دیده‌ام و یا از او خبر دارم؟ او پدر آن دختر بود که می‌گفت دخترش ناپدید شده و وقتی من گفتم خبری از او ندارم، مغازه‌ را ترک کرد.

 

پدر دختر جوان چه گفت

با اطلاعاتی که مرد مغازه‌دار داد، پدر دختر شناسایی شد. او جسد را شناسایی کرده و درحالی‌که اشک می‌ریخت، گفت: سه‌شنبه گذشته دخترم با مادرش دعوای سختی کرد. او که 18سال بیشتر نداشت  با عصبانیت خانه را ترک کرد و حتی موبایلش را هم با خودش نبرد. با این تصور که شاید در نزدیکی خانه‌مان باشد به جست‌و‌جو پرداختم اما اثری از او به‌دست نیاوردم و حالا باخبر شدم که جسدش را پیداکرده‌اند. خیلی شوکه شدم و نمی‌دانم چطور جانش را از دست داده است.

 

با اظهارات این مرد تحقیقات در این پرونده با دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد تا اسرار مرگ دختر 18ساله برملا شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.