2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
آخر سریال می خواهم زنده بمانم چه می شود

آخر سریال می خواهم زنده بمانم چه می شود

آیا برای هما اتفاق ناخوشایند و تلخی رخ می دهد؟ سرنوشت نادر سرمد چه می شود؟ امیر شایگان چه عاقبتی دارد؟

دوات آنلاین -سریال می خواهم زنده بمانم یکی از جذاب ترین مجموعه هایی است که تاکنون در شبکه نماش خانگی تولید شده است؛ سریالی پر از گره که واقعا حدس زدن حتی قسمت بعدی آن سخت است چه برسد به این که بخواهیم از حالا پیش بینی کنیم در آخر سریال چه رخ خواهد داد اما به هر حال احتمالاتی در این خصوص مطرح است.

حامد بهداد در نقش امیر شایگان در سریال می خواهم زنده بمانم

سرنوشت امیر شایگان در سریال می خواهم زنده بمانم

امیر شایگان مردی خلافکار است؛ مردی که با زد و بند و سوء استفاده کارهایش را پیش می برد و گاه دست به خشونت نیز می زند و طبیعی است که عاقبت خوشی نخواهد داشت.

 

شایگان به احتمال زیاد دستگیر خواهد شد. در این صورت مجازات سختی در انتظارش است؛ مجازاتی که تمام زندگی اش را تحت تاثیر قرار می دهد و ابهت کاذب او فرو خواهد ریخت.

 

احتمال دیگر این است که امیر شایگان به دست یکی از افرادی که در حق اش جفا کرده کشته شود. در این صورت باید پرسید این قاتل کیست؟ آیا ممکن است نادر سرمد دست به چنین رفتاری بزند؟ نادر نشان داده عصبی است و در شرایط عصبانیت پرخاشگری می کند. رفتار او با یک سرباز و کتک زدن آن جوان نشان دهنده همین امر است.

آخر سریال می خواهم زنده بمانم واقعا قابل پیش بینی نیست

هما چه خواهد شد

آیا هما به زندگی با امیر شایگان عادت می کند؟ این احتمال خیلی بعید است. اگر هما در زندگی با شایگان باقی بماند قطعا از سر ناچاری است و سکوت او دلیل رضایتش از شرایط نخواهد بود اما اگر شوهرش دستگیر یا کشته شود او از این زندگی اجباری خلاص خواهد شد. در این صورت آیا ممکن است دوباره سراغ نادر برود؟ این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که فرضیه قتل شایگان به دست نادر غلط از آب دربیاید چون اگر چنین اتفاقی رخ بدهد آن وقت هما باید تمام تلاشش را برای نجات نادر به کار بگیرد.

 

به هر حال فعلا زندگی به هما روی خوش نشان نخواهد داد اما آیا این روند تا پایان هم ادامه دارد و آخر سریال تلخ خواهد بود؟ باید منتظر ماند و دید.

سرنوشت نادر و هما در آخر سریال می خواهم زنده بمانم چه خواهد شد

نادر سرمد چه آینده ای دارد؟

یک احتمال درباره نادر سرمد این است که هما را فراموش کند اما آیا چنین اتفاقی ممکن است؟ نادر به خاطر هما جانش را گرو گذاشت و مسئولیت تریاک ها را قبول کرد. پس بعید است او عشق قدیمی اش را فراموش کند اما گاه آدم ها برای فرار از ناکامی ها و شکست ها مرتکب رفتارهایی می شوند و تصمیماتی می گیرند که قابل پیش بینی نیست. مثلا ممکن است نادر برای فراموش کردن خاطراتی که تمام ذهن اش را انباشته ازدواج کند یا همان طور که در ابتدا عنوان شد دست به رفتار خشونت آمیز بزند اما به هر حال سرنوشت او هر چه باشد؛ چه تلخ و چه شیرینهمان نیز برای هما رخ خواهد داد.

 

باید هر هفته منتظر بمانیم و سریال می خواهم زنده بمانم را دنبال کنیم تا ببینیم چه وقایعی رخ خواهد داد. شاید پدر هما بعد از آزادی از زندان اقدام غیرقابل پیش بینی انجام بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.