2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
سریال مردم معمولی چند قسمت است

سریال مردم معمولی چند قسمت است

قرار است سریال مردم معمولی در سه فصل ساخته شود.

دوات آنلاین -سریال مردم معمولی ساخته جدید رامبد جوان است که وقایع آن در یک مرکز زیبایی رخ می دهد و شاهد اتفاقات گوناگون برای شخصیت های آن هستیم.

 

در سریال کمدی مردم معمولی قرار نیست زیاد از مرکز تناسب طلایی بیرون برویم و بیشتر وقایع در همین مرکز رخ می دهد و در واقع لوکیشن آن محدود است. رامبد جوان در این سریال نقش بردیا برازنده را بازی می کند که یک جراح زیبایی است و برای او و همکارانش اتفاقات گوناگونی در این مرکز رخ می دهد.

عکسی از سریال مردم معمولی

بازیگران سریال مردم معمولی

در این مجموعه غیر از خود رامبد جوان، شبنم مقدمی، آتیلا پسیانی، امیر نوروزی، الناز حبیبی، خاطره اسدی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، شادی کرم رودی و خسرو پسیانی بازی می کنند.

عکسی از سریال مردم معمولی

تعداد قسمت های سریال مردم معمولی

سریال مردم معمولی قرار است در 4 فصل ساخته شود البته این موضوع تا حد زیادی به استقبال مخاطبان مرتبط است. در هر صورت طبق برنامه ریزی اولیه قرار است هر فصل 25 قسمت باشد. یعنی این سریال در مجموع 100 قسمت خواهد داشت. البته قسمت های آن کوتاه و حدود 35 دقیقه است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.