2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار مسافری از هند از شبکه آی فیلم + خلاصه و آخر داستان

ساعت پخش و تکرار مسافری از هند از شبکه آی فیلم + خلاصه و آخر داستان

اگر می خواهید اطلاعات کاملی درباره سریال مسافری از هند داشته باشید می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال مسافری از هند از جمله محبوب ترین سریال های تلویزیونی است که قاسم جعفری آن را کارگردانی کرده است. این مجموعه هر بار که بازپخش می شود باز هم به شدت مورد توجه قرار می گیرد. آی فیلم پخش دوباره آن را در برنامه خود قرار داده است.

عکسی از سریال مسافری از هند

خلاصه داستان سریال مسافری از هند؛ از ابتدا تا آخر

رامین قرار است با دختر دایی‌اش پروانه ازدواج کند اما قبل از آن برای ادامه تحصیل به هندوستان می‌رود. او در آنجا عاشق دختری هندی و غیر مسلمان، به نام سیتا می‌شود و تصمیم می‌گیرد با سیتا ازدواج کند. او سیتا را با خود به ایران می آورد اما خانواده اش با این ازدواج مخالفت می کنند. علاوه بر این خانواده رامین با مشکلات دیگری از جمله ورشستگی پدرش مواجه است. در سوی دیگر عموی سیتا هم با ازدواج او و رامین مخالف است.

 

پروانه نیز در این ماجرا دل شکسته شده است. در نهایت پروانه به پیشنهاد پدرش دین اسلام را به سیتا معرفی می کند و سیتا مسلمان می شود اما در آخر در پی حادثه ای برای رامین ایران را ترک می کند اما رمین دنبال او می زود. از طرفی برادر رامین به نام فرزاد به پروانه علاقه مند می شود و تصمیم می گیرد با او ازدواج کند.

عکسی از سریال مسافری از هند

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال مسافری از هند هر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن را می توانید در ساعت های یک شب و 9 صبح تماشا کنید.

عکسی از سریال مسافری از هند

سریال مسافری از هند چند قسمت است

این سریال تولید سال 1381 است که از شبکه سه پخش شد. این مجموعه 29 قسمت است.

عکسی از سریال مسافری از هند

بازیگران سریال مسافری از هند

سروش گودرزی، شیلا خداداد، نسرین مقانلو، بهنوش طباطبایی، شیرین بینا، فرزاد حسنی، مجید مشیری، الهام حمیدی، حمید گودرزی، عنایت اله شفیع، ایرج نوذری، زهره فکورصبور، کامران فیوضات، علی جاویدفر از بازیگران این مجموعه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.