2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال دراکولا چند قسمت است + خلاصه داستان و نقد

سریال دراکولا چند قسمت است + خلاصه داستان و نقد

سریال دراکولا در واقع فصل دوم سریال هیولا است که البته بازیگران جدید و داستان تازه ای دارد.

دوات آنلاین -سریال دراکولا را ببینیم یا نه؟ این مجموعه چند قسمت است و داستان آن چیست؟ جواب این سوالات را در ادامه بخوانید و درباره ساخته جدید مهران مدیری اطلاعات لازم را کسب کنید.

عکسی از سریال دراکولا

داستان سریال دراکولا چیست

ایرنا زندگی نوشت: هوشمند که نقش آن را نیما شعبان نژاد بازی می‌کند در خارج از کشور سایت شرط بندی راه اندازی کرده و پس از دستگیری به ایران بازگردانده می شود. با دستگیری هوشمند، پای پدرش که مهران مدیری بازیگر آن است هم به ماجرا باز شده. ماجرا از آن شروع می شود که کامران کامروا هم مؤسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده‌است. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

عکسی از سریال دراکولا

بازیگران سریال دراکولا

مهران مدیری مانند کارهای گذشته خود که بازیگر ثابت کارهای خود است در سریال دراکولا بازی می‌کند و بازیگران چهره آشنایی دیگر از جمله ویشکا آسایش، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، بهنام تشکر، مرتضی زارع، احسان امانی، شکیلا سماواتی، مرجان مؤمنی، فرنوش نیک‌اندیش، حامد وکیلی و گلاره دربندی او را همراهی می‌کنند.

 

مهران مدیری، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد و سیما تیرانداز نقش‌هایشان را از فصل قبل تکرار می‌کنند.

عکسی از سریال دراکولا

سریال دراکولا چند قسمت است

این مجموعه قرار است در 15 قسمت پخش شود البته هنوز خبری رسمی درباره تعداد قسمت های آن منتشر نشده اما ظاهرا برنامه ریزی اولیه این تعداد قسمت بوده که هر قسمت حدود 50 دقیقه است.

عکسی از سریال دراکولا

نقد سریال دراکولا

مدیری در سریال‌های طنزی که ساخته نشان داده است که فیلم‌نامه برای او حرف اول را در ساخت موقعیت طنز نمی‌زند و بیشتر به خلق موقعیت لحظه‌ای اکتفا می‌کند. در دراکولا نشان داده که این رویه پررنگ است.  برخی منتقدان بر این نظر هستند که سریال دراکولا  به شدت ضرباهنگ کندی دارد و مخاطب را خسته می‌کند و کلیشه‌های همیشگی روابط بین همسران در آن دیده می‌شود.

 

می‌توان گقت سریال دراکولا بسیار پرهزینه ساخته شده است و برای دیدن آن آنآربهتر است هیولای یک را دیده باشید. چرا که احتمالا در درک رفتار شخصیت‌های اصلی مثل کامروا و پسرش هوشمند و همچنین چمچاره و همسرش به مشکل می‌خورید؛ به خصوص این‌که چرا هوشمند دستگیر می‌شود. با وجود نواقص متعددی که درسناریو وجود دارد، مهران مدیری در اپیزود دوم از سریال دراکولا همچنان ثابت کرده که زبان انتقادی‌اش تند و تیز است و در دراکولا کاملا رو بازی می‌کند. احتمال می‌رود انتقاداتی که به مهران مدیری وارد شده، کاری کرده تا او بی‌محاباتر از گذشته دیالوگ بگوید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمد حسین 1400/04/09
سلام. به اطلاع طرفداران این سریال میرسانم. قطعا این سریال 15 قسمت نخواهد بود چون اگر اینجوری باشه سریال در 1 قسمت دیگر به پایان خواهد رسید . این در حالیه که هنوز هیچی مشخص نشده.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.