2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مهدی طارمی روی مدار ناکامی

مهدی طارمی روی مدار ناکامی

طارمی در دیدارهای اخیر که برای پورتو و تیم ملی ایران به میدان رفته در گلزنی ناکام بوده است.

دوات آنلاین -مهدی طارمی در هفته‌های اخیر از آن مهاجم آماده و سرحال 2 فصل اخیر فاصله گرفته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او و هم‌تیمی‌هایش شنبه‌شب برابر سانتاکلارا با زحمت زیادی توانستند 3 امتیاز این مسابقه را تصاحب کنند و همین موضوع باعث نگرانی هواداران پورتو در آستانه مصاف حساس چهارشنبه‌شب برابر چلسی در لیگ قهرمانان شده است.

 

فرهیختگان نوشت: پورتو در مسابقه رفت برابر این حریف انگلیسی طارمی و اولیویرا را به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد و غیبت این 2 بازیکن ممکن است برای سرجیو کونسیسائو و شاگردانش مشکل‌ساز شود. این مربی جوان با توجه به اختلاف 10 امتیازی با اسپورتینگ لیسبون صدرنشین به‌خوبی می‌داند که تیمش شانس زیادی برای رقابت برای دفاع از عنوان قهرمانی خود ندارد و به همین دلیل در دیدار شنبه‌شب و در نیمه‌دوم برخی ستاره‌هایش را بیرون کشید تا برای مسابقه با چلسی آماده باشند. با این حال طارمی که در اواخر مسابقه تعویض شد و خطای پنالتی‌ای که منجر به گل اول تیمش شد را نیز گرفت نتوانست انتظارات را برآورده کند و نمره خوبی در پایان بازی نگرفت.

 

نوشته یک روزنامه پرتغالی

طارمی در دیدارهای اخیر که برای پورتو و تیم ملی ایران به میدان رفته در گلزنی ناکام بوده است. سایت «اوجوگو» پرتغال نیز با اشاره به این روند ضعیف و آمار منفی این مهاجم ایرانی نوشته است: «مهدی طارمی در دیدار برابر سانتاکلارا نیز فرصت‌های گلزنی را از دست داد تا بدون‌گل‌زده این مسابقه را خاتمه دهد. او حالا بیشترین روند ناکامی در گلزنی را در طول دوران فوتبال خود دارد. او با احتساب دیدارهای اخیر تیم ملی ایران و پورتو مجموعا 9 مسابقه است که نتوانسته گلزنی کند که روندی بسیار بد برایش محسوب می‌شود. او روز شنبه برابر سانتاکلارا نیز 2 فرصت خوب گلزنی در نیمه دوم به‌دست آورد که در هر 2 مورد ناموفق بود و ضرباتش نتوانست گلر حریف را تسلیم کند. البته او در این مسابقه توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد که سرجیو اولیویرا آن را به گل اول پورتو تبدیل کرد اما طلسم گل‌نزدن‌هایش همچنان ادامه پیدا کرد. این بازیکن 28 ساله هفته گذشته در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران برابر سوریه به میدان رفت که در آن مسابقه هم نتوانست گلی به ثمر برساند. طارمی پیش از پیوستن به پورتو در الغرافه قطر و ریوآوه پرتغال بازی می‌کرد و در این دو تیم سابقه نداشت که در این تعداد مسابقه نتواند دروازه حریفان را باز کند. فصل قبل و در ترکیب ریوآوه بیشترین دوره گل‌نزدن‌های او 5 مسابقه طول کشید و پس از آن مجددا درخشش خود را آغاز کرد.»

 

افت روحیه طارمی

طارمی در این مسابقه اگرچه روی گل نخست تیمش تاثیر مستقیم داشت اما درنهایت از سایت گل پوینت نمره ضعیفی گرفت و در بین نفرات ناکام تیمش قرار داشت. این سایت به او نمره 4.7 داد و نوشت که این مهاجم ایرانی هر 7 موقعیت مناسب گلزنی که در دیدارهای اخیر نصیبش شده را از دست داده است.

 

به‌نظر می‌رسد اخراج عجیب و غیرحرفه‌ای در دیدار برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان باعث افت روحیه طارمی شده و این بازیکن هنوز نتوانسته شرایط مناسب خود در هفته‌های قبل را بازیابی کند، با این حال مربیان پورتو که تیم‌شان برای ادامه درخشش در لیگ قهرمانان اروپا باید از سد چلسی بگذرد، امیدوارند مهاجم ایرانی به روزهای خوب گذشته برگردد هرچند بازی رفت برابر نماینده انگلیس را از دست داده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.