2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
محمد دانشگر در مسیر مهدی هاشمی ‌نسب

محمد دانشگر در مسیر مهدی هاشمی ‌نسب

یحیی گل‌ محمدی به شدت دنبال جذب مدافع میانی برای تیمش است و به همین دلیل صحبت‌هایی درباره احتمال حضور دانشگر در جمع سرخ‌پوشان مطرح شده است.

دوات آنلاین -صعود استقلال به مرحله بعدی جام‌حذفی پس از شکست دادن پیکان با یک حاشیه بزرگ همراه شد. محمد دانشگر زننده گل دوم آبی‌ها، در جریان بازی با فرشید اسماعیلی درگیری لفظی پیدا کرد و این مسئله به رختکن هم کشیده شد و او با بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان هم جر‌و بحث کرد.

 

خراسن نوشت: با وجود عذرخواهی چند باره دانشگر در فضای مجازی از اسماعیلی و غلامپور و مسئولان تیم، فرهاد مجیدی که قول داده بود با بازیکن‌سالاری مبارزه کند، تصمیم گرفت دانشگر را در اختیار باشگاه بگذارد. دانشگر که در رفتن به کمیته انضباطی باشگاه استقلال سابقه زیادی دارد و در زمان مربی‌گری استراماچونی و فکری و دوره قبلی مربی‌گری مجیدی هم چند بار از حضور در تمرین منع شده بود، فکرش را هم نمی‌‌کرد که این بار کادرفنی و باشگاه در خروج را به او نشان دهند.

 

بازیکن با تعصب آبی‌ها که در دربی حذفی با گل دقیقه 92 استقلال را از حذف و شکست در دربی نجات داد و محبوبیتش نزد هواداران چند برابر شد، هرازگاهی با بی‌انضباطی و درگیری با هم‌تیمی‌هایش خبرساز می‌شد اما این بار مجیدی تصمیم گرفت موضوع بی‌انضباطی‌های دانشگر را اساسی حل کند و نامه عدم نیاز به او را در اختیار باشگاه قرار داد. مشخص بود که این تصمیم مجیدی با واکنش‌های متعدد و متفاوتی مواجه خواهد شد.

 

عده‌ای از هواداران و پیشکسوتان استقلال این اقدام او را ستودند و آن را گامی محکم و بلند برای مبارزه با بازیکن‌سالاری عنوان کردند اما برخی هم با تاکید بر لزوم برخورد جدی با دانشگر یا هر بازیکنی که بی‌انضباطی و تمرد کند، اخراج این مدافع با‌تعصب را که شم گلزنی خوبی هم دارد، تصمیم درستی ندانستند و از مجیدی خواستند تجدید‌نظر کند و به جریمه نقدی و نیمکت‌نشین کردن او رضایت دهد.

 

مخالفان علاوه ‌بر تاکید بر تعصب و جنگندگی دانشگر، وجود او را برای تحکیم دفاع استقلال ضروری می‌دانند و معتقدند در صورت مصدومیت سیاوش یزدانی که مسبوق به سابقه است و افت محسوس عارف غلامی و بی‌انگیزه شدن مرادمند پس از نیمکت‌نشینی، دفاع استقلال در صورت جدایی دانشگر لنگ خواهد زد.

 

اما ظاهرا تصمیم سرمربی استقلال جدی است و او اعلام بی‌نیازی کرده و در همین‌راستا رسانه‌ها گمانه‌زنی درباره مقصد آینده دانشگر را آغاز کردند و حتی برخی از آن‌ها از تماس یحیی گل ‌محمدی سرمربی پرسپولیس با یاغی آبی‌ها و چراغ سبز او به پرسپولیسی‌ها خبر دادند.

 

تلافی پاتک استقلال

با توجه به پاتک استقلال به اردوگاه سرخ و جذب محمد نادری و آرمان رمضانی بازیکنان سابق پرسپولیس، بعید نبود که سرخ‌ها به فکر تلافی و جبران باشند تا دربی نقل‌وانتقالاتی را که 2- صفر عقب بودند، به رقیب واگذار نکنند. آن‌ها یک بار سراغ شاهین طاهرخانی مدافع جدا شده آبی‌ها رفته بودند که توافقی حاصل نشده بود و بنابراین دانشگر می‌توانست گزینه خوبی برای تلافی و جبران پاتک استقلال باشد. حتی شنیده شد دانشگر که به شدت از تصمیم مجیدی و باشگاه ناراحت است، به پرسپولیسی‌ها چراغ سبز نشان داده و می‌خواهد پا جای پای مهدی هاشمی‌نسب یاغی جنوبی سرخابی بگذارد!

 

تکذیب خبر تماس یحیی

با این‌ حال خبر تماس یحیی با دانشگر در ادامه تکذیب شد و حتی مهر نوشت: «یحیی گل‌ محمدی سرمربی پرسپولیس به شدت دنبال جذب مدافع میانی برای تیمش است تا صحبت‌هایی درباره احتمال حضور دانشگر در جمع سرخ‌پوشان مطرح شود. با این‌حال گل‌محمدی بدون‌توجه به این شایعات به باشگاه اعلام کرده، دانشگر جایی در لیست او ندارد‌ و نیازی به خرید این بازیکن نیست.»‌

 

با‌‌ وجود تکذیب‌ خبر برخی منابع تماس پرسپولیسی‌ها با دانشگر و تمایل این بازیکن به سرخ‌پوش شدن را تایید کردند، منتها مشکل اینجا بود که دانشگر تحت قرارداد باشگاه استقلال است و این باشگاه رضایت‌نامه او را برای باشگاه پرسپولیس صادر نمی‌کند و او باید منتظر مشتری دیگری بماند.

 

در همین‌راستا رسانه‌ها اعلام کردند 2 بازیکن استقلال مورد‌توجه سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر‌سیرجان قرار گرفتند. البته در ساعت پایانی شب گذشته برخی منابع خبری از تغییر تصمیم مجیدی درباره دانشگر خبر دادند و نوشتند او با شرط و دادن تعهد ماندنی خواهد شد که هنوز از سوی باشگاه یا منابع نزدیک به استقلال آن را تایید یا تکذیب نکردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.