2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ایده های کم هزینه و شیک برای تغییر دکوراسیون منزل در عید

ایده های کم هزینه و شیک برای تغییر دکوراسیون منزل در عید

اگر می خواهید دکوراسیون خانه خود را برای سال جدید تغییر بدهید می توانید از پیشنهادهای این مطلب ایده و راهنمایی بگیرید.

دوات آنلاین -خیلی ها عادت دارند هر سال با فرارسیدن سال جدید دکوراسیون خانه خود را تغییر بدهند اما یکی از مشکلات و موانع این کار بحث هزینه است. برخی ایده ها هستند که می توانند به شما کمک کنند بدون خرج کردن یا با کم ترین هزینه منزل خود را برای عید آماده و چیدمان کنید. 5 ترفند برای این کار را در ادامه بخوانید:

از کوسن برای تغییر دکوراسیون منزل استفاده کنید

ایده هایی برای تغییر کم هزینه در مبلمان

ایرنا زندگی نوشت: تعویض مبلمان هزینه‌های بسیاری را روی دست شما خواهد گذاشت مخصوصا در این روزها که قیمت هر کالا چندین برابر شده است. اما می‌توان به راحتی مبلمان جدیدی داشت.

 

با اضافه یا کم کردن و تنوع دادن به فقط کوسن‌ مبل می‌توان تغییر اساسی ایجاد کرد. همچنین می‌توان به پهن کردن رومبلی ظاهر آنها را تغییر داد و بازی رنگ‌های مختلف را راه انداخت.

 

برای عید از گل و گیاه استفاده کنید

فصل بهار شاهکار گل‌های رنگ و وارنگ است. دکوراسیون بهاری بدون گل و گیاه اصلا ممکن نیست. برای اینکه خانه‌تان برای عید نوروز حال و هوای بهاری به خود بگیرد گل ها و گیاهان را وارد کوراسیون کنید و اگر اهل نگه‌داشتن گل نیستید بد نیست گل‌هایی که به آبیاری و رسیدگی کمتری نیاز دارند را به خانه اضافه کنید.

دکوراسیون آشپزخانه را ارزان و کم هزینه تغییر بدهید

آشپزخانه منزل را چگونه تغییر ظاهر بدهیم

از آن جایی که در آشپزخانه بیشترین رفت و آمد و استفاده مکانی را دارید بهتر است به آن جا نیز تنوع دهید. شاید برای تغییر در آشپزخانه آن چنان راغب نباشید چرا که ثبات و نظم در آشپرخانه به شدت مهم است اما می‌توانید با راه‌های راحت و بدون تغییر اساسی آن جا را زیباتر کنید.

 

می‌توانید از استیکرها و برچسب‌های کابینت که دو رنگ مکمل باشند، استفاده کنید و از استیکرهای طرح دار و ساده در کنار هم استفاده کنید. ازطرفی می‌توانید عکس‌های خانوادگی خود را بر یخچال نصب کنید.

 

سرویس بهداشتی هم مهم است

از تغییر در سرویس بهداشتی غافل نشوید. برای شیک‌تر شدن سرویس بهداشتی آن را تزیین . خوشبو کنید . شمع های تزیینی، گلدان های کوچک گل و شمع و عودهای مختلف را می‌توانید در سرویس بهداشتی قرار دهید.

 

حتی می‌توانید گیاهانی که به نور طبیعی کمی نیاز داشته و در مکان های مرطوب مقاوم هستند را تهیه کرده و درون سرویس بهداشتی خود قرار دهید.

آینه ها به تغییر دکوراسیون منزل برای عید و سال جدید خیلی کمک می کنند

از آینه برای تغییر دکوراسیون استفاده کنید

قرار دادن آینه در مکان درست در خانه می‌تواند تاثیر و تغییر جادویی ایجاد کند. برای تغییر در دکوراسیون منزلتان از یک آینه بزرگ قدی یا آینه کنسول استفاده کنید. اگر هم می خواهید خیلی ارزان آینه منزل تان که قدیمی شده را تغییر دهید فریم آینه را رنگ کنید و آن را نو کنید. قرار دادن آینه در خانه می‌تواند فضاهای کوچک را بزرگتر و دل بازتر نشان دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.