2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
راه های تغییر دکوراسیون خانه با هزینه کم

راه های تغییر دکوراسیون خانه با هزینه کم

برای اینکه دکوراسیون منزل خود را ارزان و کم هزینه تغییر بدهید، به این پیشنهادها توجه کنید.

دوات آنلاین -زندگی در چهاردیواری های مکعبی ساده‌ای که اغلب بدون توجه به زیبایی‌شناسی و نگاه معمارانه ساخته شده‌اند، می‌تواند خسته‌کننده باشد. از سوی دیگر، در سبد هزینه اغلب خانواده‌ها برای تغییر نما و ظاهر داخلی خانه بودجه اندکی وجود دارد. نشریه «اینسایدر» با مشورت چند طراح داخلی، برای این مشکل راه‌حل‌های کم‌هزینه‌ای ارائه داده است.

 

بی توجهی به فصل در دکوراسیون خانه

خراسان با مقدمه بالا نوشت: یک طراح داخلی، به  مجله اینسایدر می‌گوید که تزیینات فصلی راهی سریع و آسان برای حفظ طراوت فضای شماست. او می‌گوید: «برای فصل بهار گل بیاورید، یا برای زمستان مقداری کدو و میوه کاج اضافه کنید. چند قسمت از فضای خود را به دکورهای فصلی اختصاص دهید.» میز ناهارخوری یا اُپن، مکان‌های بسیار خوبی برای نمایش تزیینات فصلی‌اند.

 

بیشتر بخوانید: خانه مان را چه رنگی کنیم تا شیک شود

 

توجه به کابینت ها و کمدهای خانه

محتویات کمدها و انبار می‌تواند به شما کمک کند بدون هیچ هزینه‌ای، ظاهر جدیدی برای فضای خود پیدا کنید. کاسه‌های چینی انتخاب مناسبی برای نمایش روی میز ناهارخوری‌اند. آن‌ها را گاهی از کابینت‌ها در آورید و به عنوان یک عنصر تزیینی استفاده کنید. یک کاسه چینی با شکوفه‌های نرگس شناور در آن یک انتخاب عالی برای فصل زمستان است.

با روش های تغییر دکوراسیون ارزان و کم هزینه آشنا شوید

همکاری با دوستان برای تغییر دکوراسیون منزل

همه ما فرش و پرده‌هایی در انبار داریم که هم آن‌قدر برایمان ارزشمندند که حاضر نیستیم آن‌ها را دور بیندازیم یا بفروشیم و هم مناسب فضای خانه‌ای نیستند که اکنون در آن زندگی می‌کنیم. از این اقلام یک فهرست تهیه کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. گاهی اوقات امانت دادن یک شیء زینتی به یک دوست می‌تواند به زیبایی هدیه دادن باشد.

 

در همین زمینه: ترفندهای ساده برای دکوراسیون آپارتمان کوچک

 

استفاده از شمع‌های معطر

روشن کردن یک شمع معطر یا سوزاندن روغن‌های خوشبو می‌تواند به‌طور چشمگیری حال‌وهوای فضای خانه شما را تغییر دهد. تغییر رایحه در خانه می‌تواند به یک مراسم عادی و کم‌هزینه تبدیل شود تا به فضای داخلی شما جانی دوباره ببخشد. به این منظور همیشه می‌توانید از یک گلدان گل تازه هم استفاده کنید.

برای نوشتن این مطلب از «ایندیپندنت فارسی» کمک گرفته شده‌ است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.