2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مهدی شیری: پرسپولیس در سختی‌ ها بهتر نتیجه می ‌گیرد

مهدی شیری: پرسپولیس در سختی‌ ها بهتر نتیجه می ‌گیرد

هیچ تیمی را هم حریف راحتی نمی‌دانیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم چون برای قهرمانی در همه جام‌ها حساب باز کرده‌ایم و نمی‌خواهیم هیچ جامی را به‌راحتی از دست بدهیم.

دوات آنلاین -مهدی شیری مدافع سرعتی پرسپولیس از عزم جدی تیمش برای تکرار موفقیت‌های قبلی با وجود کمتر شدن فاصله حریفان صحبت می‌کند. مدافع راست پرسپولیس همچنین رقم زدن نتایج بهتر در شرایط سخت‌تر را یکی از خاصیت‌های بزرگ تیم‌شان محسوب می‌کند. بعد از توقف پرسپولیس در هفته هفدم در آبادان روزنامه ایران ورزشی با شیری گفت و گو کرده که می خوانید..

 

*چرا در آبادان و در شرایطی حساس بازی‌تان مقابل صنعت‌نفت به تساوی انجامید؟!

با توجه به شرایطی که در جنوب کشور وجود داشت ما به آبادان رفتیم و مقابل صنعت‌نفت بازی کردیم. بازیکنان‌مان هم تمام تلاش خودشان را انجام دادند اما این تلاش نتیجه‌ای بهتر از تساوی برای ما دربر نداشت و فقط به یک امتیاز رسیدیم.

 

*اما بعد از چند برد متوالی بد زمانی متوقف شدید و سپاهان به‌لحاظ امتیازی با تیم‌تان هم‌امتیاز شد!

ما در هر بازی فقط برای برد و کسب سه امتیاز به مصاف حریفان می‌رویم، در آبادان هم هدفی جز برد نداشتیم اما چند فرصت‌مان با بدشانسی گل نشد، ضمن اینکه شرایط زمین و بادی که می‌وزید کمی روی بازی تیم ما تأثیرگذار بود. ما می‌دانیم کارمان در نیم‌فصل دوم سخت‌تر است و برای همین بیشتر تلاش و کوشش خواهیم کرد. برای ادامه راه موفقیت هم به تیم‌های دیگر کاری نداریم و فقط به تیم و عملکرد خودمان فکر می‌کنیم چون اینگونه فکر کردن و بازی به بازی جلو رفتن حتماً می‌تواند به تیم ما بیشتر کمک کند. نزدیک شدن امتیازها و فشرده‌تر شدن مسابقات هم ما را مصمم‌تر و جدی‌تر برای کسب هدفی که در پیش گرفتیم روانه بازی‌ها می‌سازد.

 

*امسال اما کارتان برای تکرار قهرمانی سخت‌تر از فصول قبل به نظر می‌رسد؟

هر سال کسب عنوان قهرمانی سخت است اما یکی از خواص و شاخصه‌های بزرگ تیم‌مان به این مسأله باز می‌گردد که در شرایط سخت‌تر بهتر بازی می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم و از مسیر موفقی که در آن قرار گرفته‌ایم خارج نخواهیم شد.

 

*قرعه اول‌تان در جام حذفی و رویارویی با حریف کرمانی‌تان را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و ما می‌دانیم باید در این جام چگونه رودرروی حریفان قرار بگیریم. هیچ تیمی را هم حریف راحتی نمی‌دانیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم چون برای قهرمانی در همه جام‌ها حساب باز کرده‌ایم و نمی‌خواهیم هیچ جامی را به‌راحتی از دست بدهیم.

 

بهترین خط دفاعی

*خط دفاعی پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ بیستم تا به اینجای بازی‌هاست، تا پایان لیگ می‌توانید این عنوان را حفظ کنید؟

خدا را شکر تیم خوبی داریم و هر بازیکنی خوب وظیفه شخصی‌اش را انجام می‌دهد و با سازمان دفاعی خوب و دفاع تیمی خوبی که داریم خدا را شکر کمترین گل خورده را داشته‌ایم و حتماً تلاش می‌کنیم این عنوان را حفظ کنیم؛ موضوعی که به کار تیمی خوب و موفق‌مان باز می‌گردد.

 

*چند بازیکن خوب نظیر مغانلو، ترابی و عیسی آل ‌کثیر منتظر بازی در پرسپولیس و باز شدن پنجره باشگاه‌تان هستند. این بازیکنان چقدر می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند؟

همه بازیکنانی که از آنها نام بردید بازیکنان خوبی هستند و حتماً می‌توانند به تیم ما در راه سختی که پیش‌رو داریم کمک کنند. امیدوارم پنجره باز شده و بازیکنان جدید بتوانند به تیم ما اضافه شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.