2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزار و اذیت 2 زن جوان توسط مسافرکش قلابی

آزار و اذیت 2 زن جوان توسط مسافرکش قلابی

هر چه التماسش کردم که مرا رها کند، به حرف‌هایم توجه نکرد و مرا مدام تهدید می‌‌کرد، در نهایت هم در محلی خلوت توقف کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم مرا همانجا رها کرد و متواری شد.

دوات آنلاین -راننده یک پراید که دو زن جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده  بود، از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بازداشت شد.

 

به نوشته روزنامه ایران ساعت 8:30  شامگاه 30 آبان امسال مرد 38 ساله‌ای به پلیس رفت و از ربوده شدن همسرش خبر داد، وی اعلام کرد، همسرم برای دیدن مادرش خانه را ترک کرد و من تصور می‌‌کردم که او در خانه مادرش است اما با تماسی که او ساعتی قبل با من داشت، متوجه شدم او را ربوده‌اند.

 

شروع تحقیقات پلیسی

با شکایت مرد جوان، پرونده‌ای در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل و تحقیقات برای دستگیری آدم‌ربایان و آزادی گروگان آغاز شد، در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، زن جوان به خانه برگشت و راز جنایتی سیاه را برملا کرد. وی اعلام کرد در راه رفتن به خانه مادرم بودم که ناگهان خودروی پراید سفید رنگی  مقابلم توقف کرد، راننده از خودرو پیاده شد و شروع به کتک زدن من کرد و مرا کشان کشان به داخل خودروی خود برد، هوا تاریک بود و من هم در خیابان خلوتی در حال عبور بودم به همین دلیل کسی متوجه من نشد.

 

بعد از اینکه آن مرد، مرا سوار خودروی خود کرد، به راه افتاد. هر چه التماسش کردم که مرا رها کند، به حرف‌هایم توجه نکرد و مرا مدام تهدید می‌‌کرد، در نهایت هم در محلی خلوت توقف کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم مرا همانجا رها کرد و متواری شد.

 

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این پرونده گفت: زن جوان شماره پلاک خودرو را حفظ کرده بود اما چون هوا تاریک بود، بخوبی نتوانسته شماره‌ها را ببیند. این در حالی بود که پزشکی قانونی تأیید کرد که زن جوان مورد ضرب و جرح و آزار و اذیت قرار گرفته است و همچنین کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل آدم‌ربایی رفتند که دوربین‌ها لحظاتی که مرد پراید سوار با تهدید زن جوان را سوار خودرو کرده و او را مورد آدم‌ربایی قرار داده بود را ضبط کرده بودند.

 

نثاری ادامه داد: در گام بعدی زن جوان به دایره چهره‌نگاری پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و برای شناسایی مرد پرایدسوار با این احتمال که او از افراد سابقه‌دار در پلیس آگاهی است، تصاویر متهمان سابقه‌دار اداره آگاهی به او نشان داده شد.به گفته این مقام انتظامی، گرچه شماره‌هایی که زن جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داده بود کامل نبود، اما کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت شماره‌ها را در کنار هم قرار داده و تمامی خودروهای پراید سفید رنگی را که شماره‌های آنها با شماره‌هایی که زن جوان برداشته بود هماهنگی داشت شناسایی کردند.

 

دومین شاکی

وی افزود: در حالی که تحقیقات ادامه داشت، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شکایتی مشابه مواجه شدند، زن جوانی 15بهمن امسال به اداره آگاهی رفته و از ربوده شدن و آزار و اذیتش شکایت کرد. او گفت: ساعت 6:45  بعدازظهر 12 آذر امسال در جنوب غرب تهران سوار خودروی پراید سفید رنگ شدم، اما پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و در خیابانی تاریک و خلوت توقف کرد. وقتی از نیت شوم او باخبر شدم، با راننده پراید درگیر شده و حتی گوش او را هم گاز گرفتم و او مجروح شد، اما او دست‌بردار نبود و در نهایت مرا مورد آزار و اذیت قرار داد، به هر طریقی که بود پس از اجرای نقشه سیاهش، موفق شدم از دست او رها شوم و فرار کنم اما موفق شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.

 

معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با اطلاعاتی که دومین شاکی در اختیار تیم تحقیق قرار داد، مشخصات مالک خودرو شناسایی شد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که خودروی پراید در اختیار پسر خاله صاحب خودرو است. با شناسایی هویت متهم و پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس دادسرای امور جنایی تهران، 14 اسفند، مرد جوان در خانه‌اش در شرق تهران در عملیاتی غافلگیرانه بازداشت شد، متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم خود اعتراف کرد؛ تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی متهم جوان از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.